Hovedmeny

NYE animal Sete Pinna

Startet av 3kk0, 1 august 2008, 19:56:37

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Matsf

sykt fett at det går da, siden skruen har garantert gjenger på hele lengden.
Det er ikke noe problem og kappe skruen heller.

Jon

hehe, dumme meg, hvis den har gjenger hele veien er det ikke noe problem, men hva er vitsen med å kjøpe den hvis man har sooth wedge fra før?

SK

Det er ikke alle som klarer og lage wedge.. eller gidder..(som meg)
også er det ingen som har en wedge til salgs så dette passer perfekt for meg  :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

SkedsmoSimen

Sitat fra: SveinKåre - SK på  4 august 2008, 02:57:58
Det er ikke alle som klarer og lage wedge.. eller gidder..(som meg)
også er det ingen som har en wedge til salgs så dette passer perfekt for meg  :)
hvis det ikke er alle som klarer å lage wedge, så er det meget dumme å skal begynne å kappe den mindre... den er perfekt for dg ja, den er ikke perfekt for de som vil ha en liten og ikke klarer å lage wedge...

Jokke

ikke les dette

SimenF

Vurderer å gå til til innkjøp på denne;)

Sitat fra: Jokke på  4 august 2008, 15:26:25
trendhorer

Slutt å spam for faen
100% av alle telefonkioskvoldtekter skjer i, eller rundt en telefonkiosk. Det samme med telefonkioskdrap, og telefonkioskran!

Jokke

Sitat fra: SimenF på  4 august 2008, 15:34:23
Vurderer å gå til til innkjøp på denne;)

Sitat fra: Jokke på  4 august 2008, 15:26:25
trendhorer

Slutt å spam for faen


det er det dere er...trendy4life
ikke les dette

Gøran

Sitat fra: SveinKåre - SK på  2 august 2008, 16:45:50
Jeg liker å ha setet litt opp, ikke helt slammed, så jeg kjøper de der fosho vis steinar tar dem inn.

Har hørt fra runeR at steinar har bestil massevis av den:)
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

mathias94


Rudolph

Det finnes minst en metode som er lettere enn wedge mod! ;)

Espen92

#25
eg har hatt det der lenge, men eg lagde d sjøl, og d funker akkurat like bra, men no er eg interisert på hva som er lettere å hondtere en wedge?

Rudolph

Sitat fra: Espen92 på  5 august 2008, 20:55:38
eg har hatt det der lenge, men eg lagde d sjøl, og d funker akkurat like bra, men no er eg interisert på hva som er lettere å hondtere en wedge?
Kongle.. Med det slipper man problemet med lange pinner med wedge mod.. Kapp provital pinnen til den lengden man ønsker, smell neddi ei kongle og skru fast.. Wallah, man har en lettere løsning enn wedge.. Dette er noe som funker kun til de som slammer..

Jon

tror det ikke før jeg får se det..

Neegaard

¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸

bmx92

hva faen er problemet med at den er lang? man sparer så minimalt med vekt anyways. vekthorer!