Eksplosjon i Oslo

Startet av sondre w, 22 juli 2011, 17:49:19

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

sondre w

Noen som bor i Oslo eller har vært i Oslo under ekspolosjonen? Noen som har noe å si om hendelsen?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080585 Her er en link til direkte video fra Oslo.

eirik s

Jeg både hørte og kjente eksplosjonen her på Carl Berner, relativt langt unna, uten at jeg tenkte det var noe alvorlig med en gang. Så tok jeg T-banen en tur til byen, og skjønte at noe var i gjære da de stengte Oslo City klokka 4. Sjekka nettet, og pelte meg hjem igjen

sondre w

Fæle greier.

Bare for å oppdatere har det skjedd enda en dramatisk hendelse på Utøya i Oslo. En skal visst ha kledd seg ut som politi og stått bak flere drap på en politikk-ungdomsleir. Mannen skal visst blitt pågrepet, og noen tror han har en direkte sammenheng med eksplosjonen i Oslo sentrum.

ny link om Utøya med video: http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7723132

warland

Mine tanker går til de omkomne og pårørende. Tragiske greier, enn å gå løs med et skytevåpen på en ungdoms leir.
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

eirik s

Lurere litt på om det dreier seg om en lone gunman her...

Johan

Sitat fra: warland på 22 juli 2011, 23:10:58
Mine tanker går til de omkomne og pårørende. Tragiske greier, enn å gå løs med et skytevåpen på en ungdoms leir.
Word
HMLVK BMX Crew

cc

Over 80 døde på Utøya er helt horribelt, kondolanser og tanker til venner og familie som har mistet tenåringer..

Gerber

Sitat fra: eirik s på 22 juli 2011, 23:26:28
Lurere litt på om det dreier seg om en lone gunman her...
Tror du har rett i det. Jeg luktet ekstrempolitiske holdninger og aksjoner så fort jeg hørte det!

cc


TK

Pyro forumet på freak forumet er borte, er oslobomben grunnen til dette?

Gerber

Nei, det mener jeg å huske har vært nede en stund

cc

Sitat fra: TK på 24 juli 2011, 12:04:16
Pyro forumet på freak forumet er borte, er oslobomben grunnen til dette?
Står nevnt i tråden jeg linket, ble vel midlertidig stengt pga hendelsene denne uka.

eirik s

Det var mye folk på den freak forum-tråden som tydeligvis kan jobben til politiet mye bedre enn dem...