Hovedmeny

filmer

Startet av E:T, 14 september 2006, 21:49:47

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

E:T


haffi

Nr 1 var litt rar :-\
men Nr 2 var helt konge,  bra filmer :P

Ghetto

Okey...! Den beste i verden omtrent.. Og ...17 år !? Han må ha sykle vær eneste dag siden han var 9..... Ikke noe rart heller at han er så god med de skateparkene de har i usa ..... ! Ikke sånn som norge....

Thomas

#3
Hukser jeg satt og så på Xgames for en del år sida. Så kom Scotty Cranmer, og han var 16 år da. Han gjorde mye bra da, men dette var bare sjukt. Han har utviklet seg sinnsykt mye de 2-3 siste åra!

Men den første filmen var jo fet da. Likte den godt :P
-Sgitnuar_

SK

vis han på 3D har vært en ekte person har han garantert vært verdens beste! :P
bra animert, spesielt Flairen..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Nå er jo det aller meste av det han 3D-fyren bare animert "oppå" ekte klipp av forskjellige folk, da. Mye av det er fra x-games i '97 omtrent, og jeg kjente igjen ting fra både Jay Miron og Dave Voelker. Det meste av det er jo ting folk gjør, så "verdens beste" blir vel å ta i litt...

SK

nei, men 360 tailwhip, flair, double backflip og frontflip osv i et heat er ganske sykt da...
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

iPack


Thomas

Sitat fra: SK på 15 september 2006, 17:25:47
nei, men 360 tailwhip, flair, double backflip og frontflip osv i et heat er ganske sykt da...

NEI! Det er fullt mulig. De beste av de beste burde kunne gjøre det. Husker jeg så en kar på X-Games Dirt som tok 360 backflip på første hoppet, pumpet på andre og dro dobblebackflip på siste hoppet. Det var et sykt run.

-Sgitnuar_


BeNdIk

likte ikke så godt den første filmen :-\ men syntes den andre var helt konge. kul film ;)

henrikBergen

den første var jo egentlig litt gay da! dessuten var det ikke noe sykt heller. det cranmer drog var jo til tider evig mye sykere enn hva detder 3d greiene var...


Eivind

woow!!! det er den ykeste filmen jeg har sett trur Jeg!!!  Cranmer er jo vill!!
Bra ass... :o