Sykling i Molde 18. april - en minifilm

Startet av JanPhilip, 19 april 2006, 17:22:00

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

JanPhilip

Vi filmet litt da vi syklet i går. Ganske mye likt men mer kommer. Håper dere liker det.

http://pegs.no/jp/film/Sykkel%20session%2018apr.mov

-JanPhilip-

Cas

stilig film jp, fett at du klarer feeble nå! også godt å se at sondre fortsatt sykler.. ikke mer fulldemper på han?

JanPhilip

Joa, han har den ennå. Vi skal filme med skikkelig bra kamera til helgen. Blir vel litt trappe hopping og slikt da. Eneste den sykkelen duger til er å sitte på, synes jeg :P

Ganske fornlyd med feeble ja, klarer såvidt smith og. Men det har vi ikke filmet ennå da...

RL1

Fet film! BLe litt skuffa når det bare var sang på den siste ½-delen, men det var jo en fin sang da.
Blir litt mer motivert til å lage film når jeg ser at man ikke trenger å kunne all verdens triks for å mekke en fet film!
MilkshakeCo.


Marius

naijs film.. den var ganske chill å se på, kanskje litt pga. musikken..  :)
åssen låt er det egentli?
Milk. Shaken, not stirred
- info@milkshakeco.com

JanPhilip

Takk for fine kommentarer. Klarte ikke å kutte ned sangen, så derfor er hele med. Den er veldig komprimert så det har ikke så mye å si for størrelsen. Sangen er av Bright Eyes og heter "We Are Nowhere And It's now" .  Kommer kanskje mer snart, om vi setter noen flere triks :D

Fr£|)RiK

jeg og noen venner skal lage film men vi er litt dorliger enn dere så det blir ikke like bra men håper dere liker det..noen klipp er filmet  men ikke nok.. :-X

Trond

Om syklignen er bra eller dårlig har ikke så veldig mye å si for mange, bare ikke redigeringen blir så altfor sløv. Raske klipp er bedre enn lange for eksempel. Alle blir jo glade for noen småfilmer her og der;)

eirik s

SitatRaske klipp er bedre enn lange for eksempel

Vel... Det er langt fra en absolutt. Akkurat det der spørs på musikken man bruker, syklestilen til personen i klippet, hva slags stemning man vil formidle, om det er flat/street/dirt/vert/mini/whatever, kameravinkel og sikkert tusen andre faktorer.

MeaN

Jeg synes det var veldi lite bmx egentlig, redigeringa var kjedelig, kanskje pga MTB.

synes egentlig at det hadde vert bedre om dere laget 2 deler: bmx og mtb.


zup?

Ruben

bedre enn ingenting! bra at dere gidder å lage noe og legge det ut i det hele tatt.
og jp, du har forbedret deg, har du ikke? :P stå på

Cas

morro med folk som legger ut film ja, JP har blitt supergod, og i dag fant vi ut av han var bedre enn meg :'(

-i dag lærte han seg også disaster! props..

JanPhilip

Jepp jeg er best i street. Når tingen vi bygger er ferdig så skal vi lage ny film, den blir bedre og jeg skal gjøre mer en bare feeble :P

Fr£|)RiK

Sitat fra: Cas på 30 april 2006, 01:27:04
morro med folk som legger ut film ja, JP har blitt supergod, og i dag fant vi ut av han var bedre enn meg :'(

-i dag lærte han seg også disaster! props..

hva er  disaster?