WeThePeople Warrior - Sykkelmimring

Startet av Don Runo, 5 juli 2010, 01:47:00

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Don Runo



Dette er min tredje, og den bærer preg av oppdragelsen jeg fikk av trønderne de tre månedene jeg bodde Trondheim. Beinhard street så skinnvesten revner. Ramma er en WTP Warrior, lagd etter instruks fra streetrotta fra NYC, Mike Brennan. Jeg vet DCMBR og BMX Batallioner er stolte av meg.

Styret er et Wethepeople  som Chester Blacksmith har bestemt geoen på og kalt C-Murder. Det minner meg om Anders Aasebøe, siden han gjorde meg oppmerksom på stilen til Chet etter at han hadde sett Insight. Den var for brutal i forhold til Dakota i førsteparten.

Jeg hadde en stund både setet og gaffelen til Aaron Ross, men han måtte ha det tilbake. Han fikk setet, og jeg har fortsatt Odyssey Director-gaffelen. Dette er den sykkeldelen som har fått meg til å le oftest, fordi det vitses om den i ett sett. "Er gaffelen din bøyd" er en gjenganger, men Ruggeland går av med seieren for beste "Yo-fork-joke": "Rune...åh nei, et øyeblikk der trodde jeg gaffelen din var under vann."

Når man begynner med noe nytt, er man redd for å trå feil. Kristian S sa til meg at topload-stemet jeg hadde i gamle dager var teit, så da bytta jeg det til dette Fly Potencia og ble kul igjen. Senere fant jeg ut at et stem fra eller til ikke gjør deg kulere i miljøet. Det er ventilhetter som avgjør hvor man står på rangstigen.

Styrelageret som holder sammen de delene jeg har nevnt til nå er fra er fra WeThePeople, og jeg har kastet en BBB karbonspacer inn i mixen for å spare noen gram.

Gripsa er Indianergrips fra Eclat. De heter ikke det på ordentlig, men det er det Anki har døpt dem fordi de har tipi-mønster.

Setet er et Animal Stiched som sitter på en WTP Pivotalpinne, som jeg har satt maks høyt for å kunne pinche på barspins. Kjøpte det fordi Lil'Mag har Animal sete. Han har det med bred stripe over, så jeg kjøpte det andre for å vise at jeg kan ta selvstendige avgjørelser.

Seteklemma fulgte med ramma. La oss kalle den "The Houston Valve"  Den er koster kanskje 949,- hvis man kjøpter den løst, men det får man ikke ikke, så ingen grunn til å stusse over prisen.

Hjula er ferdighjul fra Eclat. Det er Teck nav og Aero-felgring og har runde vegger. Å kjøpe brakeless hjul er som å ta tættis. Statement for life.

Dekka har jeg kjøpt fordi de er verdens letteste. Det er KHE Dirt og Park Dirt-dekket gjør det lettere å gjøre favorittrickset mitt footjam, og bakdekket ser jeg sjelden.

Kranken er en Eclat Tibia two-piece som jeg synes banker det meste av kranker der ute. Den er pen, sterk og snill.

Drevet er et gammelt Mutiny som passet fint inn i den røde drivverksopsettet. Mutiny er blitt Ruggelands merke, da det er like elegant som han.

Hamilton har visst blitt en hårete hippie, men pedalene hans er flate og fine. Pupper kan også være flate og fine, men da skal de ikke være hårete som hamilton. Det er forskjellen på pedaler og pupper.

Hvis du lurer på hvorfor jeg kjøpte det røde Salt Cool Chain, har du sannsynligvis bare skumlest denne bike checken
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Don Runo

Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Don Runo

Fin, men jeg hadde bytta setet ;pPPpPPpppp
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Don Runo

Hvorfor har du hubguard og gland, men ingen pegs?
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

BroderHuck

High Hopes.

Tjalve

prøver du å lure inn litt propaganda i bikechecken eller?

ellers fet sykkel!
box fresh

maggy123

Nice bike ;)

Aaron ross !?

Jeg kommer innom en tur på bab for å bruke litt penger snart ;)


Ruggeland

Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

grandee


Andy K

Har du bøyd gafflen så hardt at lakken flasser av?

Fin sykkel Rune.
Jeg må komme til Oslo slik at vi kan henge på Rye´s igjen. Eller så kan du komme til Alta å bli jaget rundt omkring av den jævlig svære myggen her oppe. I Trondheim kalte vi flygevesner på den størrelsen for spurv, men her oppe heter de vist mygg.

Håkon

Haha, dødsbra!
Elsket kommentarene under checken!
Tjalvæææ

* aka mads

En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Hovland

jeg liker mat <3

Martin Damstuen

Sitat fra: Ruggeland
Beste checken på lenge!

oddvar