Hovedmeny

#0028

Startet av Ruggeland, 29 november 2009, 23:49:24

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

sebb

syykt fin sykkel, christian !!

ser enda bedre ut live ;)

Kyrremann

Slangene er random

Xandre

Nigel Sylvester & Aaron ross .

Marius

Stilrent! Veldig stilrent! Likte fargevalget ditt, og bildene! ;)
Milk. Shaken, not stirred
- info@milkshakeco.com

Kristian

Drevet er random.
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

elephant

Strøkent.

Er baknavet ditt en annen farge enn sort?

magge

#21
Nydelig sykkel det der Lilleland, clean som et nybona marmorgulv :)
Grattis!
Dust yourself off and try again.

Eirik.E

#22
Sitat fra: Anthem boii på 30 november 2009, 18:02:06
Strøkent.

Er baknavet ditt en annen farge enn sort?

Kan svare for han. Nei, den er sort. Er bare lyset som lurer deg litt.
Lyset vi belyste sykkelen med er bittelitt blått og lyset reflekteres i den blå ramma

* aka mads

Pent! Altfor pent!
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Ruggeland

Takker igjen folkens.

Hvike deler det er snakk om har kommet frem i en kombinasjon av her, utfor.com og msn. Random-delen er barends. Skal få gjenget styret med Tree barends som matcher topcapen, men Empire hadde fucket gjengeverktøyet sitt. Derfor Odi som fulgte med gripsene. De to delene uten noen spess tanke bak er drevet og styrelegeret. Det er elendig utvalg i 26t drev med 15/16" hull, så ta tok jeg bare Sprocky Balboa igjen siden jeg har hatt det før. Styrelageret er et styrelager. Fant ingen med perfekte kopper så da tok jeg bare Ody. Simple and safe.

Baknavet er sort, det er som Eirik forklarer. I tillegg er det mattere i fargen enn resten, så det ser vel kanskje litt anderledes ut pga det også.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

ekstrøm

oioioioioioioioioioioioioioi såååååååå fin ;)
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

Brulle

-1996

RL1

Gjennomtenkt sak det der!
Ser flot ut. Gleder meg heeeelt sykt til å se den i raw.
MilkshakeCo.

Francez4

deilig.. DEILIH ! *sikle*

Ruggeland

Sykkelen er nå godkjent av Didrik.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.