Hovedmeny

"NM"?

Startet av Jacko, 11 august 2007, 23:10:17

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Jacko

Ser ikke ut som det blir no NM på bekkestua akkuratt, men hadde fortsatt vært kult og fått fiksa et skikkelig jam.
Posta i den andre tråden jeg mekka at Drammen betongparken har åpning den 15september, samme helga som trailsa på tryvann skal være ferdig/ ha åpning.

Så snakka med cc at vi kunne jo få mekka jam her i Drammen på lørdagen 15 september med en bytur på kvelden også stikki på tryvann en tur på søndag den 16 september.

Så, Norgesmøte istedetfor Norgesmesterskap?;)

eirik s

Det høres bra ut, bortsett fra at det sikkert kommer til å være stappfullt i parken i åpningshelga. Men vi kan jo prøve...

Mens vi er inne på det, så har jeg også tenkt litt på å ha et siste (?) jam på Voldsløkka i høst. Jeg mistenker at dette kanskje blir siste året Voldsløkka er i noenlunde stand, så da hadde det jo vært trivelig med et gravøl. Noen interesserte?

Jacko

Er med på den jeg

Truls

ja det høres artig ut.. kan ikke neste helg så dette kan bli bra.
EMO is fun

Erik

det høres ut som en suber plan, men jeg er i frankrike da :/
Sykkel: sykkel

MCM

Passer perfekt!
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

crazy d

tror ikke det noen bmxere som er imot det der.! høres drit fett ut

Bernt

Blir det ikke NM i år da eller skal det kansje arrangsjeres en annen dato eller annet sted??
Jajamensan!

eirik s

Da må noen påta seg arrangementet...

BergenTorArne

Blir det i det hele tatt noe av noe som helst? :P
nææææh

henrikBergen

DET BLIR NM!, men til våren. da blir det lett i bergen i nyehallen. blir 1200kvadrat. skal bli "minivert" og bowl-like greie. noe bueshit og masse rart. sett tegningene såvidt, men husker egentlig ikke noe detaljer. er det noen som vil det?? jeg truls og arne kan jo se om vi får fikset biffen....

Truls

EMO is fun

Hege


Rune

Ikke om vi har det i trondheim først. Mohaha

Leifi

yay, i ride little bike