Hovedmeny

"NM"?

Startet av Jacko, 11 august 2007, 23:10:17

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

bmx92

http://www.bmx.no/smf/index.php/topic,2733.0.html

På sundalsøra er det en feit wallride. Sk reprezent

trondhuso

Ble det NM eller ble det ikke NM?
Hvis det siste er tilfellet kan jeg godt være med på å dra igang et NM i slutten av november i Drammen f.eks hvis vi kan få det til.
Men vil gjerne ha noen flere med...

trond (nyseparert og "lykkelig")

BergenTorArne

Nm i november høres koselig ut
nææææh

eirik s

Ser dårlig ut, og jeg har forklart mange ganger hvorfor jeg ikke gidder å være med å arrangere i år. Men regler og dommerskjema og sånt har jeg, så det er bare å si fra...

Ghetto

Hørt om innehall ?

Åsmund


Åsmund

however, nm i drammen !

trondhuso

Sitat fra: eirik s på 17 september 2007, 18:03:56
Ser dårlig ut, og jeg har forklart mange ganger hvorfor jeg ikke gidder å være med å arrangere i år. Men regler og dommerskjema og sånt har jeg, så det er bare å si fra...

Egentlig burde jeg ha de reglene selv, men sender du dem over, Eirik.
Forstår godt hvorfor du ikke gidder.

Fortsatt trenger jeg kontakt med noen som har lyst til å være med dersom det er aktuelt.

-t-

Bønna

Hva med Nm på bekkestua? Hva skjer egentlig med Bmx norge? er jo ingen ting som skjer lenger!! Er det i ferd med å dø ut?



eirik s

SitatHva med Nm på bekkestua? Hva skjer egentlig med Bmx norge?
Les resten av tråden (eller de andre trådene om NM) for å finne ut hva som skjedde med Beskkestua. Og at vi ikke får til et NM, betyr ikke at BMX er i ferd med å dø ut i Norge. Her i Oslo har vi sykla mer enn noensinne (selv med drittvær) i sommer, og jeg tror det gjelder resten av landet også. I tillegg selges det fler sykler enn noen gang.
Sitater jo ingen ting som skjer lenger!!
Øhm. Vi har hatt invitasjoner til 2 jams i Oslo-området bare i september. Det første regna bort, men forrige helg hadde vi en fet street-session med masse folk. Lønner seg å følge med litt...

trondhuso

Siste oppdatering:

Martin har sagt seg villig til å hjelpe til.
Jeg har tatt kontakt med Nøstedhallen for å høre om å arrangere NM. Arbeider nå med å finne en aktuell dato. Det står mellom 9-11 og 23-25 november.

Dette er ting som må ordnes:

Koordinator - Sørge for at alle funksjoner blir bemannet og ivaretatt (Trond)
Program  - Lage program for registrering, oppvarminig, øvelser, pauser, underholdning (gags), premiering (Trond / Martin / andre)
Regler  - Regler for gjennomføring, øvelser og dømming (Her har Eirik et oppsett som jeg gjerne vil ha - tror jeg har det et eller annet sted, men det er mange PCer siden)
Propaganda - Informere media om arrangementet. Prøve å få omtale før arrangementet og dekning av selve NM  (TROND)
Sekretær - Registrere deltakere, lage dommerskjema, lage resultatlister basert på utfyllt dommerskjema (Trond / andre?)
Startnummer - Kjøpe inn startnummer  (Martin)
Sponsorer - Skaffe sponsorer til arrangementet (Trond / andre?)
----
Premier  - Skaffe pokaler, diplomer. Sette sammen premie-pakker. (Er det greit med pokaler og medaljer?)

- Ting jeg / vi trenger hjelp til -
Speaker  - Ønske velkommen, informere om program, kommentere øvelser, presentere resultat (Benny??? andre???)
Grafisk  - Poster, Web-design, flyers, program, stickers (Her er James spurt)
Musikk  - Produsere musikk-cd'er. CD må merkes skikkelig.
DJ  - Spille relevant musikk til de ulike øvelsene. Kan evt gjøres av speaker
Teknikk  - Sørge for at det finnes musikkanlegg, mikser, PC, Printer og vite hvordan disse fungerer
Økonomi  - Sørge for at vi har balanse i regnskapet
Dommere  - Dømme konkurransen, med minst én hoveddommer som produserer resultatlister
Lokaler/kiosk - Sørge for at det finnes sted å oppbevare premier/verdisaker, evt fikse overnattingslokaler og kiosk

trondhuso

De som er interessert i å hjelpe til sender meg melding enten her på bmx.no eller på mail!

-t-

trondhuso

Sitat fra: eirik s på 23 september 2007, 11:44:13
SitatHva med Nm på bekkestua? Hva skjer egentlig med Bmx norge?
Les resten av tråden (eller de andre trådene om NM) for å finne ut hva som skjedde med Beskkestua. Og at vi ikke får til et NM, betyr ikke at BMX er i ferd med å dø ut i Norge. Her i Oslo har vi sykla mer enn noensinne (selv med drittvær) i sommer, og jeg tror det gjelder resten av landet også. I tillegg selges det fler sykler enn noen gang.
Sitater jo ingen ting som skjer lenger!!
Øhm. Vi har hatt invitasjoner til 2 jams i Oslo-området bare i september. Det første regna bort, men forrige helg hadde vi en fet street-session med masse folk. Lønner seg å følge med litt...

Det kan hende at folk som ikke følger så mye med på BMX lenger føler at sporten er i ferd med å dø ut fordi _de_ ser at det ikke skjer noe. At de som holder på har Jams er bra, men det synes ikke utenfor idretten.

Derfor kan det være lurt å lytte til folk som har drevet med BMX, men som kanskje ikke er like aktive lenger.

-t-

eirik s

Vel, siden Benny er innom her med en nokså fast frekvens baserte jeg svaret mitt på det. Pluss at jeg forholder meg til de som faktisk sykler...

Anders11

hørtes kult ut azz er med jeg  :)
håper det blir nm i år  :-\