"Dugnad" på Bekkestua

Startet av sebb, 28 oktober 2008, 20:10:36

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

sebb

For de som har vært på bekkestua i det siste, har dere kanskje sett at rampen holder på å rives, jeg snakket med Stig i dag ( han som jobber på arena )  han sa at det skulle bli en "dugnad" på Søndag, da skal vi prøve å fjerne hele rampen, så vis flest mulig kommer hadde det vært fint :)  de som bor nærme kan vel ta med seg litt verktøy ( Drill,torks og litt sånn ) ?

sayrion

Hvorfor skal den fjernes? Skal den flyttes eller kastes? Den er da ikke i så dårlig form?

sebb

den skal fjernes for at Arena skal lage nye  ting til syklistene :)  den skal ikke fyttes, den skal kastes.

v e g a r d

skam å kaste en fet ramp. men blir fett med nye ting da :)

eirik s

Ute eller inne? For hvis det er ute blir jeg sinna (enda en gang). Eneste jævla spinerampen i mils omkrets, jo. Kanskje noen av "syklistene" vil ha den?

v e g a r d

flytt den til en random park?

mathias94

#6
Sitat fra: eirik s på 28 oktober 2008, 22:38:16
Ute eller inne? For hvis det er ute blir jeg sinna (enda en gang). Eneste jævla spinerampen i mils omkrets, jo. Kanskje noen av "syklistene" vil ha den?
Det er den ute:p
Vi får KANSKJE roll in og kicker med barklanding. Senere skal vi også få sånn jumpbox det er i nøsted og en spine.

eirik s

Og det trenger vi å rive den for? Kicker med barklanding er det jo et par kilometer unna. En skikkelig spine-mini er det... hvor?

Jævla jumbox-kids!

mathias94

Sitat fra: eirik s på 28 oktober 2008, 23:54:15
Og det trenger vi å rive den for? Kicker med barklanding er det jo et par kilometer unna. En skikkelig spine-mini er det... hvor?

Jævla jumbox-kids!
Det er ikke vi som river den da din idiot. Plutselig en dag kom folka som jobber der med brekkjærn og begynte å dra av plater. Vi spurte hvorfor, og da svarte de at de skulle bygge noe nytt.
 Eirik er ikke en Idiot. Din Idiot

eirik s

SitatDet er ikke vi som river den da din idiot.
Idiot, faktisk.

Dumme meg som antok at når du sier at "vi skal få mer til syklistene", så er det noen som har bedt om det. Siden vi aldri har fått noe av dem på deres initiativ før, mener jeg...

Men da blir jeg egentlig bare mer irritert, siden noen tydeligvis bare har antatt hva "syklistene" vil ha...

Murre

Barklanding midt i en skatepark?

Dette blir arti.

mathias94

Sitat fra: Murre på 29 oktober 2008, 02:53:14
Barklanding midt i en skatepark?

Dette blir arti.
Jepp. Vi skal ha sidevegger så all barken ikke blir strødd utover parken da;)

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Filip

Ikke gjør det! når dere har rivd den rampen kommer de til å lage en parkeringsplass der istedenfor!

sebb

mathias, nå forsnakker du deg så jævli, det er absolutt ingen som ar sagt at vi SKAL ha kicker med barklanding, Stig hakke sagt en dritt om det skal være barklanding eller nøsted box eller hva det blir, det blir ivertfall noe nytt for syklistene..