Jeg er en nybegynner, og lurer på hvilken sykkel jeg skal kjøpe... Hjelp!

Startet av :-Petter, 26 mars 2007, 18:42:04

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

:-Petter

Jeg er ca. 1,75 høy, og har tenkt til og bruke ca. 3000-4000kr...
Vil bruke BMX'en til vanlig triksinkg og kankskje litt i ramp...
Er det noen sykler og anbefale?
Hvor kan jeg få tak i dem? 
Vil veldig gjerne ha svar ;)


:-Petter


:-Petter

Lurer også på om Twenty Marshall 2007 funker bra til flatland (eller hva det heter)...?

Jørgen S. G.

Den vil ikke funke like bra som en flat-sykkel i og med at flat sykler er ganske annerledes. Kortere TT og geoen generelt er annerledes

TheAtl

Sitat fra: :-Petter på 26 mars 2007, 20:47:22
Lurer også på om Twenty Marshall 2007 funker bra til flatland (eller hva det heter)...?

Kjøp to pegs til, så vil den fungere utmerket til å begynne med. Om du får smaken for flatland og heler vil gå  den veien kan du alltids kjøpe deg en flattspesifikk sykkel når det blir på tide å bytte igjen. Til å begynne med vil du nok lære like fort eller seint på denne.

Mvh

OleA

Sitat fra: TheAtl på 26 mars 2007, 21:44:43
Sitat fra: :-Petter på 26 mars 2007, 20:47:22
Lurer også på om Twenty Marshall 2007 funker bra til flatland (eller hva det heter)...?

Kjøp to pegs til, så vil den fungere utmerket til å begynne med. Om du får smaken for flatland og heler vil gå  den veien kan du alltids kjøpe deg en flattspesifikk sykkel når det blir på tide å bytte igjen. Til å begynne med vil du nok lære like fort eller seint på denne.

Mvh


True true, alle rundt her jeg bor starta på ganske crappy sykler og kjøpte seg mer spesifikke etter hva de ville drive med. Bare kjøp 2 pegs til så funker den helt greit til basic flat tricks.
Legg meg til på msn om du trenger noe hjelp angående trix, så skal jeg hjelpe så godt jeg kan.
K-town / Granli knights

BroderHuck

High Hopes.

OleA

K-town / Granli knights

:-Petter