Anlegg i Campingvogn ?

Startet av Ch, 25 desember 2011, 19:47:09

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Ch

Hei ;p , har en gammel campingvogn sående som blir brukt mye om sommeren med venner , men så ønsker jeg å koble opp et anlegg der, men jeg lurer på hva jeg trenger :P , skal forresten ha mye bass! og budsjettet mitt er på 4000.-


er forresten ikke intrisert i pc høyttalere eller PA anlegg ;)
Thanks - Ch
custom wtp

SK

Er jo bare å gå fram på samme måte som med bil? subber og høytalere og et bilbatteri til og drive det. Så ha lading på bilbatteriet via strøm, altså skøyteledning fra hus eller aggregat :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Kategori: "Generelt: Alt om BMX som ikke passer i de andre forumene"

Ch

Sitat fra: eirik s på 25 desember 2011, 21:18:32
Kategori: "Generelt: Alt om BMX som ikke passer i de andre forumene"
opps sorri , hvordan skifter jeg ?
custom wtp

eirik s

Snakk med en admin. Men slapp av, ingen som biter huet av deg ;)

Ch

Sitat fra: SK på 25 desember 2011, 20:12:49
Er jo bare å gå fram på samme måte som med bil? subber og høytalere og et bilbatteri til og drive det. Så ha lading på bilbatteriet via strøm, altså skøyteledning fra hus eller aggregat :)
jaha.men hvordan er det med å koble opp alt ? er bare 2 enkle billige høyttalere i vogna med en gammel kassettspiller.

custom wtp

SK

Øhm.. Det får du få noen lokale rånere til å fikse elns, gidder ikke å forklare alt over nett, men tror 4000 ikke er nok der ass, for da trenger du forsterker osv
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Anders Løten

hehe 4000,- er nok litt lite, bilanlegget mitt koster 20tusen :P så du må nok spytte inn litt mer, men som SK sier, finn noen rånere, de kan hjelpe deg med det der

Ch

biltema ? vist jeg kjøper forsterker og cd spiller fra biltema og en grei sub ( http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=10510&prodid=1915 ) og noen enkle høyttalere, burde ikke det holde ? Strøm har jeg direkte fra huset så det er ikke noe problem ialfall :)
custom wtp

Nikko

Hvis du skal ha hus-strøm, aka 220v? Er det letteste å bare kjøpe noe brukt hjemmestereo opplegg? Lettere det enn å styre med å gjøre om til 12v, bygge kasser og divdivdiv..


http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31490673 Her kan du blåse taket av hele vogna.. Får nok mer lyd på denne måten, enn ved å bygge bilstereo i ei vogn du kan ha 220v i.

Ch

Har fått ny sub (Cervin vega 12'' ) og forsterker gratis oss en god kompis såee .
custom wtp