ødelagt bmx'en min

Startet av Vatland, 1 august 2011, 19:22:41

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

Vatland

Hei jeg har ødelagt min subrosa letum 2011 modell og lurer på hvor jeg kan få kjøpt en helt lik ny sykkel. Vet noen om en bmx butikk der de selger subrosa letum street 2011 modellen i grå har sett at de selger den på chainreactioncycles og danscomp men det er så mye drit som blir sagt om de sidene så jeg vet ikke trenger noen tips om åssen jeg kan få tak i en sånn bmx hvor den selges og pris  :)  Takker for svar

Dapp

Sitat fra: Vatland på  1 august 2011, 19:22:41
Hei jeg har ødelagt min subrosa letum 2011 modell og lurer på hvor jeg kan få kjøpt en helt lik ny sykkel. Vet noen om en bmx butikk der de selger subrosa letum street 2011 modellen i grå har sett at de selger den på chainreactioncycles og danscomp men det er så mye drit som blir sagt om de sidene så jeg vet ikke trenger noen tips om åssen jeg kan få tak i en sånn bmx hvor den selges og pris  :)  Takker for svar


Ødelagt bmxen? Kan umulig tru at alt på sykkelen er ødelagt. Forklar litt hva som er fuckd, for blir mye billigere og evt bytte delen som er ødelagt enn det er å kjøpe helt ny sykkel.

Vatland

ratte er bøyd fremfelg er bøyd å den ene pedalen

Dapp

Pedaler koster 169 kr for 2 stk. Medmindre selve styre er bøyd er det mulig og rette det opp(regner med selve greia er bøyd). På Element får du styrer fra 600 og oppover :) På chain enda billigere. Når det kommer til framfelg kan du evt kjøpe kun en ny felg, eller ett helt nytthjul. Skjekk bmxelement.no - Åpner igjen om 8 dager :)

warland

Er selve felgen bøyd 90 grader? eller er det bare mye kast?... også kan du legge ut bilder?
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

Don Runo

Nå vet ikke jeg hva som har skjedd med denne sykkelen, men det høres ut som noe ganske drastisk. Har noen kjørt over den med bil?

Som flere sier, så er det ikke sikkert du trenger å byttte alt. Hvis du ikke er sikker, kan du ta den med til BAB (i Oslo), og få noen der til å se over hva som bør byttes og hva som kan brukes videre. De har verksted som kan fikse det også, og de har bmx-deler på veggen og det jobber bmxere der. Ring dem først, det hender det er litt ventetid. 23230840 (Jeg jobba der før)

Hvis lik ny sykkel er det du vil ha, så er det Element som tar inn Subrosa.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Kløve

Kunne ha fikset den for deg, men du måtte hatt delene

Gerber

Med unntak av at tråden er fem år gammel, såklart. Gratulerer med årets gullspade!

helge36

ka som sjer her? nåkken som vil kjøba harorammå mi? an e te salks no! 1600 komm jenna med bud ;) isje skam bud
eg heite helge og eg lika å sykla bmx:)

Kløve

Ja jeg er en idiot, som ikke sjekket årstall på posten. Men siden den var på fremsiden, så regnet jeg med at den var fra i år.