ROADTRIP SOMMER 2014!

Startet av Eivind, 14 februar 2014, 14:12:31

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Eivind

Heihei!


Som sikkert flere av dere husker så ble det arrangert noen roadtrips for et par år tilbake.  Nå er det noen år siden sist og dermed tenkte jeg at det kanskje var på tide å dra ut på tur igjen! Jeg har ikke tenkt så nøye på steder å dra, men har to forslag:


1: Skandinavia
2: Scotland (unit23 all day)


Hvor og hvor lenge vi evt skal være borte kan jo diskuteres litt, så om du har noen formeninger: Skriv i tråden!
Bli med, dette kan bli fett!


bmx.no 4 life




Adrian KH Maurud

Jeg får nesten garantert ikke vært med. men synes dette høres veldig kult ut! Det letteste å få til hadde vel vært og dra rundt i scandinavia/nord europa med bil. Det blir nok det letteste og mange kan reise sammen i samme biler
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

cc

Setter sticky, bra tiltak fortjener oppmerksomhet :)

eirik s

Da må jeg selvfølgelig poste link til filmen fra en av de første turene, Oslo - Sørlandet - Bergen i 2005:
http://vimeo.com/album/2208260

matias

starte med å dra til veko!!

o-l-a-v

Hadde vært gira på noe sånt selv! Er mest på dirt/ trails jeg da. Bare håper det blir lagt inn noen slike lokasjoner. Esso-trailsa i Oslo, Høiås i Drøbak er jo steder verdt å besøke. Samt Veko såklart. Kanskje Riverside i Trondheim og. Og Kongsvinger. Og Hafjell-trailsa om de blir shapet i år og.
Hadde også vært gira på å prøve Flipside, men da utenfor en "camp". Ikke gira på å sykle med masse smått, sparkesykler osv.

Tomas.s

Jeg blir med fra veko og videre  ;D ;D
- pointless
- CPL