styre og stem. ca 750g. sammen!

Startet av * aka mads, 1 november 2007, 10:07:04

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

* aka mads

En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

per martin

styre er sveiset fast i stemet slik at man ikke kan still vinkelen på styre? eller er det bare øynene mine?

harry

Sitat fra: per m på  1 november 2007, 11:00:33
styre er sveiset fast i stemet slik at man ikke kan still vinkelen på styre? eller er det bare øynene mine?

Det stemmer, men viss du leser kan du kjøpe comboen med styre i forskjellige vinkler/posisjoner.

SkedsmoSimen

for noe dritt. bra at det er super lett, kommer det i 8"? da vil jeg ha det.

Thomas

For noe dritt..? Det er jo genialt! Bortsett fra at det suger om man klarer å ryke sveiseskjøt-greia.
-Sgitnuar_

RL1

MilkshakeCo.

SK

Satser KHE kun på vektho'ez?
Så nice ut, men tror ikke jeg stoler på skjøten..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Og nå det store spørsmålet: Dere vet de landingene hvor man ender opp med å slå styret langt forover? De haaaarde landingene? Hva skjer med det styret der med en sånn landing? Jeg gjetter "knekk"...

audunautomat


Anki

ser ut som slams med elementarystem.

sayrion

Jeg liker å kunne stille på styret! Tenk om man kjøper ny ramme og man må stille på vinkelen. Skal man ta med seg bars og stem til nye sykkelen? Eller skal du kjøpe ny om det er feil vinkel?
Kan få ganske lette stems og bars allerede.

ole_bmx

skjønner ikke helt hva du mener jeg.

eirik s


Rune

Sitat fra: sayrion på  1 november 2007, 21:08:44
Jeg liker å kunne stille på styret! Tenk om man kjøper ny ramme og man må stille på vinkelen. Skal man ta med seg bars og stem til nye sykkelen? Eller skal du kjøpe ny om det er feil vinkel?
Kan få ganske lette stems og bars allerede.

De kommer med forskjellige vinkler og høyder. Men sikkert 90% av alle sammen har styret jevnt med gaffelen uansett, så det blir egentlig ikke et problem for andre enn eirik s og resten av avvikene som liker chicago.
som eirik sier så blir problement når du ramler. Hvor vanlige styre/stem kombinasjoner gir etter og styret flytter på seg, så vil denne antageligvis bare knekke. Og om styret bøyes så koster det nok endel mer å bytte det enn til vanlig.
Et større problem blir nok stem lengde. Folk har forskjellige ønsker der.

Tønsberg Sebastian

det var bare trist og lese. det kommer ikke til og tåle en nana pikk engang.
I love my bike!:)

the one taste.