styre og stem. ca 750g. sammen!

Startet av * aka mads, 1 november 2007, 10:07:04

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

bmx92

Sitat fra: sebastian på  1 november 2007, 22:59:43
det kommer ikke til og tåle en nana pikk

hvorfor var det trist å lese? og nana pikk er?

Tønsberg Sebastian

Sitat fra: SondreBmx på  1 november 2007, 23:06:47
Sitat fra: sebastian på  1 november 2007, 22:59:43
det kommer ikke til og tåle en nana pikk

hvorfor var det trist å lese? og nana pikk er?

fordi khe prøver og lage det dårligste styre og stem i værden. og nana pikk er sånn du har.
I love my bike!:)

the one taste.

bmx92

Sitat fra: sebastian på  1 november 2007, 23:10:00
Sitat fra: SondreBmx på  1 november 2007, 23:06:47
Sitat fra: sebastian på  1 november 2007, 22:59:43
det kommer ikke til og tåle en nana pikk

hvorfor var det trist å lese? og nana pikk er?

fordi khe prøver og lage det dårligste styre og stem i værden. og nana pikk er sånn du har.

du har mye erfaring og informasjon om styret antar jeg?

Tønsberg Sebastian

I love my bike!:)

the one taste.

BergenTorArne

nææææh

sayrion

Ja, jeg har mine i bars i 0 grader i forhold til gaffelen. Hvorfor heter det Chicago om man har barsene litt forover?
Men ja.. knekk er jo evig skummelt. Jeg stoler mer på mine 4 bolter + kjempeumbrako enn en dårlig betalt asiatisk sveisearbeider.

Lillestian

øl?

eirik s

SitatHvorfor heter det Chicago om man har barsene litt forover?
Har forklart dette før, men en gang til, da:
For det første er det ikke "ekte" Chicago før det er lenger forover enn 90 grader i forhold til bakken (og det har ikke jeg, så det så).
For det andre, så har 99% av folk som kjører vert eller gjør forbremstricks styret mer eller mindre forover, av den enkle grunn at det fungerer bedre til den type sykling. Spesielt på vert er det ganske essensielt.
Uttrykket stammer, så vidt jeg vet, fra de legendariske 80-talls vert-gutta Bob Kohl og Brian Dahl (fra Chicago) som hadde styret veldig langt forover, selv etter datidens standarder.

Rune

Sitat fra: sayrion på  2 november 2007, 00:19:48
Ja, jeg har mine i bars i 0 grader i forhold til gaffelen. Hvorfor heter det Chicago om man har barsene litt forover?
Men ja.. knekk er jo evig skummelt. Jeg stoler mer på mine 4 bolter + kjempeumbrako enn en dårlig betalt asiatisk sveisearbeider.

Stemet ditt og boltene er også lagd av en dårlig betalt sveisearbeider.

MariuS B.

Synest det var stilig jeg.. Kommer sansynligvis til å kjøpe det

TønsbergDavid

kunne jo kutta av steme så hadde du fått et superlett styre.....bare en idè
Nathan Williams

Dyne

Eh
Tror ikke det er så mye lettere enn et vanlig styre gitt.
[left]IF YOU DON'T LISTEN TO SLAYER, YOU SHOULD JUST FUCKING DIE![/left][right]Man skal være rimelig dreven med brenneapparatet, helst trønder, for å brenne ren sprit. En vanlig amatør klarer kanskje å lage 90-prosent- sprit[/right]

Rune

det veier ca det samme som et vanlig 8"-8,25" styre veier. Men så plusser du på vekta til et stem da. 250-300 gram mer

per martin

Sitat fra: Rune på  2 november 2007, 10:21:23
Sitat fra: sayrion på  2 november 2007, 00:19:48
Ja, jeg har mine i bars i 0 grader i forhold til gaffelen. Hvorfor heter det Chicago om man har barsene litt forover?
Men ja.. knekk er jo evig skummelt. Jeg stoler mer på mine 4 bolter + kjempeumbrako enn en dårlig betalt asiatisk sveisearbeider.

Stemet ditt og boltene er også lagd av en dårlig betalt sveisearbeider.

jeg viste ikke at man brukte og sveise stem

torgrim

Hadde vært artig og prød det! det så tøft ut da ::)