"BMX-Skolen" - Update

Startet av eirik s, 22 juni 2009, 13:22:58

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

På oppdrag fra nybakte fru Narud, poster jeg her hele lista med BMX-skolen til Caspar:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=14D35F9C9968E407

ekstrøm

jeg liker at det er norske "howto" videoer.
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

TønsbergBendik

det er fint med norkse how to videoer, men blir litt lei av at han sier det samme på slutten vær gang:P

eirik s

Sikkert NRK-pålagt for at kids ikke skal bli skuffet når de ikke får til alt med en gang.

Jeg synes det er mye morsommere at Cas ser ut som han var skikkelig på grisefylla dagen før innspilling.

Gøran

kul greie:) keep it up! kjekt at noen tar seg tid til å lage sånne;)
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

eirik s

Tror ikke det kommer flere nå. Gikk på en eller annen barne-TV-serie i høst og vinter, trur eg.

Gøran

aha:) uansett så er det jo kult.sånn pr for sporten er jo aldri dårlig : )
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

SK

Hvem bortsett fra caspar var med i filmene? Det er jo en som sykler i bakgrunnen når caspar forteller hvilket tricks som skal læres.
Er det forressten din sykkel han bruker noen ganger Eirik?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

kodak

jeg tror det er ett opptak som de har klipt på

eirik s

He he. Det er nok Cas i bakgrunn også, ja (døm har sånne fancy effektgreier hos NRK, vøttø). Og det er min sykkel i noen klipp, hovedsaklig der det trengtes forbrems. Jeg ble faktisk spurt om å være med, men jeg er ikke så veldig glad i å gjøre sånne ting, pluss at det passa dårlig i forhold til jobb. Ganske sikker på at Cas gjorde en bedre jobb enn jeg ville gjort uansett...

Grevlingen

Ja, du ville jo bare brutt ned alle 10-åringene og fått alle i redaksjonen til å legge seg langflate  ;D (Ref: OleDum)
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

kodak

Sitat fra: eirik s på 23 juni 2009, 11:17:36
Og det er min sykkel i noen klipp, hovedsaklig der det trengtes forbrems.

F.eks. del 5 endo

eirik s

Takk, det visste jeg ikke ;)

Ruggeland

Personlig synes jeg de kunne tatt med noen klipp hvor cas drar det aktuelle trikset noe lenger, slik at man kunne sett hva trikset kunne brukes til hvis man har litt mer skills, og ikke minst som motivasjon. Cas er god nok til å dra alle disse triksene et stykke til.

Ellers en veldig bra greie.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

eirik s

Uten at jeg har alle detaljene, så var det visst en del restriksjoner på sånt, siden det skulle være på barne-TV og dermed måtte være "trygt". Eller noe sånt tull...

Som også var noe av grunnen til at jeg ikke hadde så veldig lyst til å være med.