92mill i potten...!

Startet av Thomas, 14 mai 2009, 10:13:33

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Thomas

Veit ihvertfall at 92mill fort får meg til å prøve lykken...
-Sgitnuar_

Jon

tenk det da.. bygge drømme sykkel, bygge drømme bmx park, kjøpe stor villa og fet bil, og likevel ha en del til overs :o

KolbotnChris

Sitat fra: JonBergen på 15 mai 2009, 09:16:23
tenk det da.. bygge drømme sykkel, bygge drømme bmx park, kjøpe stor villa og fet bil, og likevel ha en del til overs :o

likevel ha en del til overs??? La oss si du bruker 20 000 på drømmesykkel, 11 mill på drømme park ( Tar ut ifra "drømmeparken vi har satt i sammen som kanksje kommer på kolbotn) 5 mill på drømmebilen, så en villa til 14 mill (helt random)
Da har du ca 59980000 kr igjen!!!!!! Du kan leve på rentene av det resten av livet!! OMFG det er mye penger ass

Espen

jeg må få pappa OG pappa til å tippe...
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

H_Hansen

Bare å drømme gutter.

men jeg skal la dere få sykle i drømmeparken min når jeg vinner.

Thomas

Hadde hvertfall fått det greit økonomisk mens man studerer da.
-Sgitnuar_

MCM

Sitat fra: Thomas på 15 mai 2009, 10:56:47
Hadde hvertfall fått det greit økonomisk mens man studerer da.

LOL
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

ekstrøm

man trenger ikke å studere når man har så mye penger!
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

TK

Kjekt å ha noe å drive tiden med.

ekstrøm

du sier noe der livet blir vel litt ensformig med så mye penger :)
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

KolbotnChris

Sitat fra: select på 15 mai 2009, 14:20:29
du sier noe der livet blir vel litt ensformig med så mye penger :)

ensformig nei:) du kan jo kjøpe deg en karusell.. eller kanskje du kan kjøpe deg et stort firma.. eller du kan kjøpe deg et tog.. du kan kjøpe deg masse bitches.. livet blir ikke ensformig vettu;) haha, jo det blir nok det.

cc

Får vel kjøre en rekke. Hvilken organisasjon har dere på Grasrotandelen da? Det er der vi skulle stått med vår egen organisasjon, vett...

Åsmund

jeg hadde gitt mine penger til veldedighet. penger er ikke alt her i livet

Nicolas

Bruk penga på noe fornuftig :)
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

Jon

Sitat fra: Espen på 15 mai 2009, 10:33:40
jeg må få pappa OG pappa til å tippe...
heeey... så det er derfor du er som du er ja :P