50 dårligste filmer

Startet av SimenF, 13 januar 2007, 00:03:23

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

SimenF

Samme opplegget som Eirik S sin tråd. Bare motsatt. Hehe.
100% av alle telefonkioskvoldtekter skjer i, eller rundt en telefonkiosk. Det samme med telefonkioskdrap, og telefonkioskran!

SK

1. Da jeg traff Jesus....med sprettert

Kan hende dette er en mer film for voksne, men jeg har aldri kjedet meg sånn under en film!!
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

MariuS B.

1. Da jeg traff Jesus....med sprettert

2. Hostel! Det må da være verdens dårligste film!

Tryms

Den Askepott og julenøttene greia de spiller på julaften. Den er jo morsom da.. Men herregud for en dubbing

2rd

den er jo fin! (ja... eller ikke)

men det blir ikke jul uten den... (samme vor dårlig den er)

ikke diss den, samma hvor dårlig den er , kommer i julestemning av den!

eirik s

Uff, jeg liker egentlig ikke å prate om dårlige filmer, jeg. Prøver heller å glemme dem. Men jeg har Hostel liggende og har en følelse av at jeg kommer til å like den, så jeg skal se den snart bare på trass, slik at jeg kan argumentere for hvorfor den ikke er så dårlig  ;)

Men OK:
1. Da jeg traff Jesus....med sprettert
2. Hostel
3. Island of the Dead. Jeg er en stor Zombiefilm-fan og kan tilgi mye, men herregud! Mange mener at Uwe Boll er nåtidens dårligste regissør, og etter å ha sett dette her må jeg si meg enig.  Og slutt å leie/kjøpe filmene hans. Da får han bare penger til å lage fler!

MariuS B.

Uff, jeg liker egentlig ikke å prate om dårlige filmer, jeg. Prøver heller å glemme dem. Men jeg har Hostel liggende og har en følelse av at jeg kommer til å like den, så jeg skal se den snart bare på trass, slik at jeg kan argumentere for hvorfor den ikke er så dårlig

Det er en patetisk film, denn er helt idiotisk, å laget uten noe mening! Til og med hadlinga er idiotisk!!! Patetisk film sier jo jeg....

BroderHuck

Sitat fra: MariuS B. på 13 januar 2007, 23:15:40
Uff, jeg liker egentlig ikke å prate om dårlige filmer, jeg. Prøver heller å glemme dem. Men jeg har Hostel liggende og har en følelse av at jeg kommer til å like den, så jeg skal se den snart bare på trass, slik at jeg kan argumentere for hvorfor den ikke er så dårlig

Det er en patetisk film, denn er helt idiotisk, å laget uten noe mening! Til og med hadlinga er idiotisk!!! Patetisk film sier jo jeg....

Quotes er koz.


Hostel er jo splatterfilm. Noen filmer blir laget uten mening.
High Hopes.

eirik s

SitatPatetisk film sier jo jeg....
Ja når du sier det, må jeg jo tro på det.
Eller så kan jeg jo finne det ut sjøl.
En annen ting er at det er flere nettkritikere som jeg stoler ganske mye på (mer enn deg, i hvert fall) som likte den. Og siden dette er folk med nokså lik smak som meg ellers, så velger jeg å gi den en sjanse, rar som jeg er...

SK

Island of the dead SUGER.. Gledde meg jeg, men det gikk fort til helvete.. møkka film..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

TrulsHE

Hvis man kjeder seg kan man få seg en god latter ved å lese user comments på imdb bottom 100.

Leifi

værste filmen nogen sinne va open vater. når hoved personen dør synker hun selv om hun hadde rednings vest på seg.  ??? ??? ??? å heile filmen så ut som om den var laget av smårollinger. :-\
yay, i ride little bike

eirik s

Sitat fra: leifer`n på 14 januar 2007, 19:58:29
værste filmen nogen sinne va open vater. når hoved personen dør synker hun selv om hun hadde rednings vest på seg.  ??? ??? ??? å heile filmen så ut som om den var laget av smårollinger. :-\
For det første: SPOLIER WARNING!!!!
Nå måtte jeg sjekke filmen (som  jeg faktisk syntes var dritbra), for det hørtes rart ut. Og ganske riktig: De har på seg dykkerutstyr, din gjøk! Siden de er på dykkeferie, mener jeg. Og da hadde kanskje flytevest virket litt mot sin hensikt, eller hva?
Og når hun til slutt gir opp, tar hun av utstyret til både mannen sin og seg, og lar seg synke.
Når det gjelder utseendet på filmen, er det bevisst laget sånn at det skal se dokumentarisk ut, med håndholdt kamera osv. Jeg vil faktisk påstå at et par av bildene er noe av det bedre jeg har sett, spesielt når man ser hovedpersonene ovenifra med haiene sirklende under dem (gjort på ordentlig, faktisk).
For meg virket den som en dønn realisitisk skildring av en ekstremt skremmende hendelse (som i tillegg faktisk har skjedd)...

MariuS B.

#13
Sitat fra: leifer`n på 14 januar 2007, 19:58:29
værste filmen nogen sinne va open vater. når hoved personen dør synker hun selv om hun hadde rednings vest på seg.  ??? ??? ??? å heile filmen så ut som om den var laget av smårollinger. :-\
Forr det første: Denn heter Open water. For det andre: Er det ingen som greier å følge systemet egentli?  Foreløbi står det bare 1.2.3. Ikke bare skriv filmene hulter i bulter!! Så jeg får skrive 4. forr deg da!!!

1. Da jeg traff Jesus....med sprettert
2. Hostel
3. Island of the Dead.
4. Open water
5. Lady In The Water Virker som en jævli dåli film. har begynt å se denn 3 ganger, men det blir bare til att jeg begynte gjøre noe annet, forr den er så gørr! Men det er mulig den er bra!

Jørgen S. G.

Sitat fra: MariuS B. på 14 januar 2007, 20:16:26
Sitat fra: leifer`n på 14 januar 2007, 19:58:29
værste filmen nogen sinne va open vater. når hoved personen dør synker hun selv om hun hadde rednings vest på seg.  ??? ??? ??? å heile filmen så ut som om den var laget av smårollinger. :-\
Forr det første: Denn heter Open water. For det andre: Er det ingen som greier å følge systemet egentli?  Foreløbi står det bare 1.2.3. Ikke bare skriv filmene hulter i bulter!! Så jeg får skrive 4. forr deg da!!!

1. Da jeg traff Jesus....med sprettert
2. Hostel
3. Island of the Dead.
4. Open water
5. Lady In The Water Virker som en jævli dåli film. har begynt å se denn 3 ganger, men det blir bare til att jeg begynte gjøre noe annet, forr den er så gørr! Men det er mulig den er bra!

Hvordan skal du vite om filmer er bra eller ikke om du ikke ser HELE filmen?