Fixie stjålet i Oslo

Startet av .magnus., 30 september 2011, 20:46:43

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

.magnus.


Sykkelen til min gode venn Simen ble stjålet natt til idag i Oslo sentrum.



"Hjelp meg med å finne sykkelen min! Den ble stjålet i natt.Hvis du ser den, stopp fyren, tips meg, ta den med deg, lås den eller whatever og ring meg på 974 26 051 eller mail sim1ov@yahoo.no, så blir jeg like lykkelig som jeg er på dette bildet. Finnerlønn. Kikk rundt deg. Den betyr så altfor mye for meg i disse tider. Den har null finansiell verdi for meg, den er mitt barn og mitt lyspunkt i hverdagen.

Den er sølvgrå, har hvitt bukkehornsstyre, lilla bakhjul som heter Halo Aerotrack, og lilla kjedefører. Det er litt overflaterust på sykkelen og har et racing sete.

Simen Øvergaard
97 42 60 51
sim1ov@yahoo.no

simenovergaard.no"

http://simenovergaard.tumblr.com/post/10849137066/hjelp-meg-med-a-finne-sykkelen-min-den-ble

BroderHuck

Sjekk hipsterløkka, der ligger det garantert noen.
High Hopes.

oskar

eller kjøp en fulldempet jævel med 300gir og skivebremser og mann deg opp litt og pul damer og gi faen i alle og bare sykle over biler og opp i trær og inn i stua til folk og bare sykle bort til stereoen på fest og slædd bort og sett på slayer og bare sykle to runder rundt i taket før du sykler ned trappa med de femten fineste jentene fra festen sittende på stanga og hyle og bare sykle særpestil som svarte satan i hælvete.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam