Hovedmeny

Spør Bikes and Boards

Startet av bab, 29 januar 2009, 16:00:53

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Grevlingen

He he ja jeg veit! 40/60 var mer beregnet på Anders og Rune... regnet med at en av dem var der nå... ellers har jeg tenkt til og slutte å spamme her, det er det nok av folk som gjør her ser jeg, og heller vende tilbake når jeg har noe fornuftig å spørre gutta i Helgesensgate om. (sees på søndag)
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

bab

Sitat fra: Torgrim på 30 januar 2009, 12:13:01
Sitat fra: bab på 30 januar 2009, 11:09:43
Sitat fra: Torgrim på 29 januar 2009, 19:19:02
Har dere andre Eclat seter enn det som er på nettsida deres? Hvor ofte kommer dere til å ta Eclat bestillinger? Er litt stoka på det nye setet de tester ut nå, det som skal være ute i butikker rundt sommerferien...?

Vi gjør hovedbestillinger et par ganger i året, men kan hele tiden få tak i det som leverandøren av WTP og Éclat har inne. Tenker du på de nye Éclatsetene som er onepiece med sete og stang i ett? Jeg mener å huske vi har bestillt noen av dem.



Nei, var ikke det jeg mente. Det jeg snakker om er dette:

http://www.eclatbmx.com/index.php?option=com_content&view=article&id=236:the-new-yet-unnamed-stem&catid=37:news

Sitat fra: Gøran på 30 januar 2009, 09:53:21
Sitat fra: Torgrim på 29 januar 2009, 19:19:02
Har dere andre Eclat seter enn det som er på nettsida deres? Hvor ofte kommer dere til å ta Eclat bestillinger? Er litt stoka på det nye setet de tester ut nå, det som skal være ute i butikker rundt sommerferien...?

hvor ofte bytter egentlig du seter? prøvd alle snart nå eller?
har hatt en god del, ja

Det skal være bestillt. Kommer da til våren
WeThePeople Norge         Bab.no BMX Webshop          Tråden vår

Erik

hvor langt er egentlig et kvantesprang og hva er meninga med livet?
Sykkel: sykkel

v e g a r d

Har dere fått inn noen av wtp 09 rammene?

NaaDeN

Klare dere og vær like billige som bmxelement eller er dere dyrere ? eller ?

og dere kan ta inn alt av wtp og eclat ?

Andy K

Sitat fra: Erik på 30 januar 2009, 13:42:29
hvor langt er egentlig et kvantesprang og hva er meninga med livet?


Kvantesprang: når et elektron plutselig skifter fra én bane til en annen. Det er den minste mulige forandring man overhodet kjenner til.

Meningen med livet : 42.

Rune

Det forklarer ikke hvor langt det er.

torgrim

Sitat fra: bab på 30 januar 2009, 13:35:26
Sitat fra: Torgrim på 30 januar 2009, 12:13:01
Sitat fra: bab på 30 januar 2009, 11:09:43
Sitat fra: Torgrim på 29 januar 2009, 19:19:02
Har dere andre Eclat seter enn det som er på nettsida deres? Hvor ofte kommer dere til å ta Eclat bestillinger? Er litt stoka på det nye setet de tester ut nå, det som skal være ute i butikker rundt sommerferien...?

Vi gjør hovedbestillinger et par ganger i året, men kan hele tiden få tak i det som leverandøren av WTP og Éclat har inne. Tenker du på de nye Éclatsetene som er onepiece med sete og stang i ett? Jeg mener å huske vi har bestillt noen av dem.



Nei, var ikke det jeg mente. Det jeg snakker om er dette:

http://www.eclatbmx.com/index.php?option=com_content&view=article&id=236:the-new-yet-unnamed-stem&catid=37:news

Sitat fra: Gøran på 30 januar 2009, 09:53:21
Sitat fra: Torgrim på 29 januar 2009, 19:19:02
Har dere andre Eclat seter enn det som er på nettsida deres? Hvor ofte kommer dere til å ta Eclat bestillinger? Er litt stoka på det nye setet de tester ut nå, det som skal være ute i butikker rundt sommerferien...?

hvor ofte bytter egentlig du seter? prøvd alle snart nå eller?
har hatt en god del, ja

Det skal være bestillt. Kommer da til våren
herlig, blir det lagt ut på nettsiden deres da? fåt alt kommer vell ikke ut der?

Grevlingen

#23
Redigert:Rune Erik, nå studerer ikke jeg kvantemekanikk, men dette holder sikkert til ditt bruk: et kvantesprang er ikke en måleenhet, hvis du skulle være av den oppfatning, avstanden vil differere i fra hvilket atom/elektronbane du studerer. Jeg anbefaler at du bestiller det aller fineste skyvelæret de kan skaffe fra BAB og setter deg til med første og beste atom...

ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

Rune

Nå var det ikke egentlig jeg som spurte om hvor langt det var.

Erik

Sitat fra: Grevlingen på 30 januar 2009, 17:18:56
Redigert:Rune Erik, nå studerer ikke jeg kvantemekanikk, men dette holder sikkert til ditt bruk: et kvantesprang er ikke en måleenhet, hvis du skulle være av den oppfatning, avstanden vil differere i fra hvilket atom/elektronbane du studerer. Jeg anbefaler at du bestiller det aller fineste skyvelæret de kan skaffe fra BAB og setter deg til med første og beste atom...
hvor langt vil det være i et hydrogenatom?
Sykkel: sykkel

v e g a r d

hydrogenatomet har bare et elektron. så smart er jeg. 8)

Grevlingen

Sitathvor langt vil det være i et hydrogenatom?
Igjen, jeg studerer ikke kvantemekanikk, men siden hydrogenatomet har en enkel atomstruktur bestående av bare et proton og et elektron vil jeg anta at et kvantesprang ikke finner sted da det antageligvis ikke skifter bane... dette er bare ren gjetning though du får ta frem skyvelæret som sagt og sette deg til i dusjen og sjekke.
Ellers vil jeg anbefale alle som har sans for action/sinnsyke historier/kvantemekanikk å lese cosmic banditos. (en av de bedre lettleste/velskrevne/morsomme bøker tilgjengelig for mankind)
Stiller meg undrende til at du Erik, som moderator setter i gang denne offtopic kvantesprang-diskusjonen i en seriøs tråd startet av BaB.
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

TønsbergBendik

litt on topic ;)
lurer på å kjøpe envy tar dere inn flere snart?
monterer dere syklene før salg pre-build?

v e g a r d

i følge bildet har de den jo inne.. ferdig montert...