Hovedmeny

salt forfelg

Startet av Yamahansen, 5 mai 2012, 17:13:22

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Yamahansen

heisann :) e d noen som vet hvilket serienr(?) d er på lagrene ? er fra en wtp beyond å jeg gidder ikke å ta opp hele dritten for å sjekke :) evt.kor men for kjøpt disse?
eg e dritkul. 8)

SkedsmoSimen

hvis du skal kjøpe nye lagere så må du ta de ut uansett, åpne og ta de ut og mål indre diameter og ytre så kjøper du nye på clas olhson, men dette vil bli dyrt for lagre er ikke billig.
hadde anbefalt å kjøpe helt nytt forhjul, salt hjulene er så dårlig så hadde ikke unnet de nye lagre engang.

Jonas

Sitat fra: SkedsmoSimen på 24 mai 2012, 12:39:58salt hjulene er så dårlig så hadde ikke unnet de nye lagre engang.
Snakker du av erfaring? Salt-forhjulet mitt holdt som bare det, aldri hatt bedre.

* aka mads

Sitat fra: Jonas på 24 mai 2012, 13:09:42
Sitat fra: SkedsmoSimen på 24 mai 2012, 12:39:58salt hjulene er så dårlig så hadde ikke unnet de nye lagre engang.
Snakker du av erfaring? Salt-forhjulet mitt holdt som bare det, aldri hatt bedre.
Da har du ikke hatt no serlig...

Men tilbke til topic, ta ut lageret og les av nummeret på dustsealen på lageret.
Ring ned til Kristian på Babracing og hør om han har noen liggende!
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

SK

Sitat fra: Jonas på 24 mai 2012, 13:09:42
Sitat fra: SkedsmoSimen på 24 mai 2012, 12:39:58salt hjulene er så dårlig så hadde ikke unnet de nye lagre engang.
Snakker du av erfaring? Salt-forhjulet mitt holdt som bare det, aldri hatt bedre.

Jeg har hatt saltforhjulet mitt siden 05 og holder fint fortsatt. Har alltid gått tilbake til det hjulet etterhvert som jeg har trasha andre hjul, og har nå brukt det fast i 2år. Ikke tegn til skade, bortsett fra 1eik som jeg knakk for sikkert 3år siden.




Snakk med bab, de har sikkert det du trenger.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

jonas.L

jeg har salt forfelg og den er helt fin

Yamahansen

syns salt-felgen er utruli bra! jeg tenkte bare å høre om noen som viste noe om lagert istedenfor å ta opp atl for så å sette det inn bestille nye ta opp å sette de nye inn... takk for hjelpa iallefal :)
eg e dritkul. 8)