Krankspørsmål...

Startet av :-Petter, 8 desember 2007, 20:17:25

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

:-Petter



Dette det man kaller 19mm krankaksling?

KolbotnMææg

man gjør vel det vis det er 19 mm krank
Magnus Neergaard

:-Petter

Sitat fra: magnus18 på  8 desember 2007, 20:55:49
man gjør vel det vis det er 19 mm krank

Du er smart, men enda smartere hvis du hadde holdt kjeft... Spørsmålet er jo om det er en 19mm krank? (det vet jeg jo naturligvis ikke fra før, right?)

Matsf

Sitat fra: :-Petter på  8 desember 2007, 21:03:13
Sitat fra: magnus18 på  8 desember 2007, 20:55:49
man gjør vel det vis det er 19 mm krank

Du er smart, men enda smartere hvis du hadde holdt kjeft... Spørsmålet er jo om det er en 19mm krank? (det vet jeg jo naturligvis ikke fra før, right?)

Hvofor skal du vite om den er 19 mm?

:-Petter

Jeg lurte på om jeg hadde målt feil, så kan ikke noen svare ja/nei på spørsmålet mitt?

bmx92

ta heller en tråd rundt så legger du den på målestokken, så veit du det. ikke gjør deg dummere en det du er

Matsf

for å få det nøyaktig skaff deg et skyvelær, koster sikkert 69 kr på biltema

bmx92

Poenget med å kjøpe noe for 69kr når du kan bare bruke noe enhvær har i ett hjem

:-Petter

Ok, slik jeg har forstått det så er det 19mm. uansett, hva er det som er så dumt med å spørre hvor på krankakslingen man skal måle?

BergenTorArne

Sitat fra: SondreBmx på  8 desember 2007, 21:08:32
ta heller en tråd rundt så legger du den på målestokken, så veit du det. ikke gjør deg dummere en det du er
Om du tar en tråd og legger rundt vil du en god del mer enn 19mm..... Ikke gjør deg dummere enn det du er.
nææææh

bmx92

okey da, med stor hjelp fra ole_bmx fikk jeg endelig forstått at det måles i bredde, ikke omkrets :-[

BergenTorArne

nice, og det er smart å gå til innkjøp av et skyvelær :)
nææææh

KolbotnMææg

offtopic: hva er et skyveler? ???
Magnus Neergaard

* aka mads

tok meg to sekunder på google, det er din venn vet du...

skyvelær måler nøyaktig på millimeter eller mindre; avstand, dybde, diameter o.l.
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

pitstop

skyvelær er et godt kjøp