Få styret til å sitte skikkelig fast

Startet av Borgemeister, 8 september 2009, 15:12:45

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Borgemeister

hey, har et raillar Odyssey Elementary v3 stem og sliter med at etter ca. 20-40 min med sykling løsner styret litt og blir skeivt. Har strammet til jeg ikke tør no mer, men funker ikke :/  noen som har noen tips?
Hurr durr

KolbotnMææg

Magnus Neergaard

Håkon

En liten gummilapp mellom stemmet og styre
Tjalvæææ

Borgemeister

Sitat fra: Håkon på  8 september 2009, 15:15:29
En liten gummilapp mellom stemmet og styre

som f.eks å klippe i stykker en gummihanske å legge lappen av den i mellom?
Hurr durr

TK


Espen

det var nå litt tynt da... jeg klippet opp en ølboks og stashet den imellom når jeg hadde det stemmet
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Borgemeister

Hurr durr

Bue


Borgemeister

Sitat fra: Ben Dover på  8 september 2009, 17:05:47
Eller bare stram mer.

har strammet så mye at det ikke går lengre når jeg står på umbrakoen..

uansett, gummi funket, takk! :)
Hurr durr

Borgemeister

eeller ikke, styret blir skeivt uansett etter ei lita stund, noen flere tips? :(
Hurr durr

Nicolas

Sporene i styret ditt er sikkert ødelagt nå, kjøp nytt stem og styre.

www.bmxelement.no

Steinar har jo sånn stem og styre i ett. KJØP.
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

oskarø

Rill opp stem og styre der de skal sitte, få bort eventuell lakk.
Ty Morrow///Dan foley///Garret reynolds///           Stefan lanctsner///dakota roche///

Borgemeister

Steinar hjalp meg gjennom i går, og har forhåpentligvis fått fikset det nå. :D

Jeg fettet bolten og flatene på wedge'ene littegranne og det virker bra, eneste minus nå er at stemet knaker, men det er bedre enn at styret ikke sitter fast :D
Hurr durr

magge

Håper det holder fremover, jeg brukte deler av en gummislange på et annet stem og stramma hardt. Det satt.
Men uansett vil jeg vel anbefale deg et nytt stem om du har problemer med detta, har hatt elementary selv og likte det dårlig. Sleit også med å få det til å sitte skikkelig, fant ut at det bare måtte strammes ut av en verden, helt til det virket som det fikk stemet til å bule. Aldri klart å stole på det, og et stem man ikke kan stole på ekke no bra stem.

Kjøp no klassisk og enkelt, fly mosca, jumpoff eller mitt gamle fra en hoffmann condor, yeah.
Dust yourself off and try again.

Hårek

når jeg hadde det stemet tok jeg å skrudde det fra hverandre og sprayet det med smurning(5-56), å dagen etter satt det dønn. ikken en knirkelyd eller noe sånt, men om du skal ha nytt stem så kjøp fly.
campillo