attn: trend horer

Startet av Rune, 28 januar 2007, 23:02:40

0 Medlemmer og 3 Gjester leser dette emnet.

Rune


SK

hijklmnopqrstuvwxyzæøå  ::)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Andy K

Hvertfall en som kan alfabete sitt:P

Andy K

SitatTrange bukser å hull i ørene er ikke in lengre. Mtb gutta har begynt å herme etter. Følg med tidene gutter.

Det er ikke bare MTB-gutta som har begynt å herme etterm, trangebukser eller jentebuklser har også blitt mote blant "vanlige" folk, folk som ikke sykkler BMX i det heletatt

2rd

hva skjer med verdenen?!
:P

Rune

Røde bukser blir in iår. Bare vent å se

Hege

Sitat fra: Rune på 21 februar 2007, 15:37:58
Røde bukser blir in iår. Bare vent å se
Jeg NEKTER.

Hermann

hva er det med dere bmx'ere å ha så god selvironi?
det virker nesten som om dere(noen værtfall) liker å bli disset?

men ja! jeg mener å huske å ha sett petter med slike røde bukser som du snakker om rune.

Anki

Jeg har rød bukse med matchende bandana og cap, det er fresht.

BroderHuck

Som sagt, ganske digg å bo i bygder.


Fredrik, kan du ha på deg et passende antrekk i morra plz?
High Hopes.

eirik s

Sitat fra: hermann på 21 februar 2007, 16:12:37
hva er det med dere bmx'ere å ha så god selvironi?
det virker nesten som om dere(noen værtfall) liker å bli disset?

Så i ditt univers er det en dårlig ting å kunne le av seg sjøl? Og det er jo akkurat når man ikke har selvironi at man ikke klarer å se forskjell på dissing og vennskaplig fleip...

Andy K

SitatSå i ditt univers er det en dårlig ting å kunne le av seg sjøl? Og det er jo akkurat når man ikke har selvironi at man ikke klarer å se forskjell på dissing og vennskaplig fleip...

oooohhoooooO!!!!!! BURN!!!!

Rune

Eller?
Og denne tråden gjelder selvsagt ikke jenter.

eirik s

Sitat fra: Rune på 22 februar 2007, 01:43:19
Eller?
Og denne tråden gjelder selvsagt ikke jenter.

Beklager, Rune, men måten han ordla seg på så ikke ut som et kompliment fra min side. Hvis det va ment som det, beklager jeg. Og poenget mitt var vel så mye sammenhengen mellom dissing/vennskaplig fleip.

(For de som ble litt lost nå, så svarer jeg Rune på et inlegg i en annen tråd hvor han henvsite til denne tråden. Den nevnte tråden er nå (conveniently?) stengt, så da fikk jeg ikke svart der.

Scurra

Hæhæhæ, jeg sier som jeg lærte i barnehagen: Den som sier at andre er sosialt tilbakestående, han er sosialt tilbakestående selv!