Er snowboardere veldig høye?

Startet av eirik s, 2 mars 2007, 21:04:44

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

TJ faaness

vil bare presisere at den gammle rekorden var på 9,3 meter :)

Hege

Han her da? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303041

Om Terjes hopp har jeg selv stusset litt på høydemålingene, men jeg tror ikke de ville utropt det som en verdensrekord dersom dette ikke var tilfellet. Kanskje det ligger noe lurt bak det.


Truls

æsj snowboard er teit..
enig med eirik.. så på de bildene, for meg er hoffman mye høyere.
EMO is fun

Thomas

-Sgitnuar_

Singletta

Sitat fra: Kanuca på  3 mars 2007, 15:35:25
Neida, snowboardere er faktisk veldig lave!

Ikke spør meg hvorfor, men det sto en eller annen plass at gjenomsnitts høyden var på 1.80! Det er faen lavere en meg, som er 14 XDD

De virker kanskje høye, men det har noe med at de filmer i froske-perspektiv...
Haha! er du seriøst hjerneskadet? "gjennomsnittet på en snowboarder" faen så dumt:p jeg står på brett, men det betyr ikke at jeg nødvendigvis er lav, selvom jeg er 1,66 /1.67. som Erik S. sa: en snowboarder er høyere enn andre.
burde det heller vært sånn at hvis du blir høy, så skal du stå på twintip? og hvis du blir  lav skal du stå på brett?

Hege

Har ikke du skjønt det heller? At det var et "tullespørsmål" siden det så ut som om de hadde blingsa på høydemålingene under TAC, og ikke egentlig en diskusjon hvorvidt snowboardere er høyere enn oss andre.

Thomas

Ikke for å være drittunge eller noe sånt... Men er folk seriøst så tette i huet at dem ikke skjønner de enkeleste spm?

Tror de fleste her faktisk bør begynne å tenke gjennom det som står i trådene før dem poster(spammer) i vei.


Men ontopic:
Jeg tror nok ikke at høydemålinga dems er feil, eller så veldig unøyaktig. Tror det bare blir feil for oss som ser på tv'n...
Men om de faktisk jukser angående hvor høyt snowboarder'ne kommer, så bryr jeg meg fint lite. Det blir likt for alle som deltar uansett...
-Sgitnuar_

eirik s

Sitat fra: BergenHenning ! på  7 mars 2007, 15:26:47
Haha! er du seriøst hjerneskadet? "gjennomsnittet på en snowboarder" faen så dumt:p jeg står på brett, men det betyr ikke at jeg nødvendigvis er lav, selvom jeg er 1,66 /1.67. som Erik S. sa: en snowboarder er høyere enn andre.
burde det heller vært sånn at hvis du blir høy, så skal du stå på twintip? og hvis du blir  lav skal du stå på brett?

Å herregud! Tror noen bør sjekke sin egen hjernes tilstand, gitt. Greit nok at noen misforsto "spørsmålet" i begynnelsen (selv om jeg ikke helt skjønner at det er mulig), men jeg har jo i flere innlegg klargjort at jeg vet at snowboardere ikke er høyere eller levere enn andre og at det ikke var det som var poenget i det hele tatt!!!!!!

BroderHuck

Levere?




Syns vi alle skal klage på høydemålerne. De ødelegger all gleden uansett.
High Hopes.

eirik s

Sitat fra: BroderHuck på  7 mars 2007, 19:02:15
Levere?

Jepp. Det betyr at man har bedre lever enn gjennomsnittet...

Truls

Hva nå skjønner jeg ingen ting?
handler det ikke om at snowboardere er høyere enn normale.
EMO is fun

eirik s

Niks. Det handler om at snowboardere har i gjennomsnitt 3 cm breiere tynntarm enn normale...

Truls

EMO is fun

Rune

Tror endel snowboardere er veldig høye, om du skjønner hva jeg mener. Høhøhø. Den har jeg sittet inne med lenge nå