Noen spørsmål om BMX?

Startet av lunchbox, 4 september 2010, 15:32:19

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

annoyingorange

gusset pcp eller odyssey twisted :D

Espen

i og med at ingen andre har spurt eller sagt noe, så gjør jeg det... har du hørt om www.bmxelement.no ?
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

lunchbox

Sitat fra: Espen på  6 september 2010, 20:23:50
i og med at ingen andre har spurt eller sagt noe, så gjør jeg det... har du hørt om www.bmxelement.no ?
Har hørt om element ja, hvordan det?

SverreM

Skriver det som er skrevet så mange ganger før, Viss du har planer om å holde på med bmx en stund, ville jeg ha lagt litt penger i den på www.Bmxelement.no, der får du topp service og en sykkel som holder, sjekk ut de nye subrosa syklene, Mye spennende der  :)

Borgemeister

siden du spør om pedaler: Fly Ruben er sinnsykt gode!
Hurr durr

cc

Og bare for å avklare siden det ikke egentlig er så innlysende når man titter i butikkene; det er plastpedaler som gjelder nå for tida. Billige, lette og mye snillere mot både leggene dine og rampene man kjører på. Kan jo godt kjøpe Fly Ruben i plast, selv har jeg god erfaring med Oddysey Twisted i plastutgave.

headbang

passer alle grips til alle sykler og er det vanskelig og feste gripsa til styret ?
jeg håper det ikke er forskjell for da må jeg lete litt mer på nettet etter grips.
men er det noen grips som er anbefalt
Bmx<3

Gerber


Dapp

Sitat fra: headbang på  7 januar 2011, 17:47:53
passer alle grips til alle sykler og er det vanskelig og feste gripsa til styret ?
jeg håper det ikke er forskjell for da må jeg lete litt mer på nettet etter grips.
men er det noen grips som er anbefalt

alle holker passer.

http://www.bmxelement.no/index.php?action=teknisk&t=15
Her har du info for og ta dem av og på.