Hovedmeny

Odyssey hazard v3 m/driver

Startet av warland, 4 januar 2011, 10:39:40

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

warland

Hei
Kjøpte meg odyssey hazard v3 m/driver navet, for ikke så lenge siden, og jeg lurer liksom på om det er meningen at cassette lyden skal være ganske så lav på den? fordi hører den veldig lavt...er det normalt?
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

SK

HAHAH, øh.. Den blir høyere etterhvert som du bruker den.. xD
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

warland

Sitat fra: SK på  4 januar 2011, 12:01:56
HAHAH, øh.. Den blir høyere etterhvert som du bruker den.. xD
Okeey :D takk for hjelpen :)
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

TønsbergBendik

Det er mye fett og grease i den når den er ny, men ettersom dette går bort etter hvert blir lyden høyere.

K.I.K

eller så er det du som har tatt inni masse grease\fett ?

warland

nope har ikke det...fikk den igår btw
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

K.I.K

Åja, siden en kompiss av meg kjøpte det, og jeg var der når han fikk det, kan ikke huske det var lav klikke lyd ? Men sikkert jeg som husker feil :D

krølle

jeg har en å den er det rååhøøy klikke lyd på. ikke fra første gangen jeg prøvde den heller.
spør på element :D

warland

hmmm er litt bekymret.....navet lager liksom veldig svak lyd :( men har sendt melding til element :) for håpe det ikke er noe galt med navet ;)
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

K.I.K

Men om det er for eks. en produksjons feil, så får du jo nytt hjul uansett!

warland

"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

K.I.K

for eks. kompissen min som kjøpt hazz navet bestilte venstre driver, men så fikk han høyre.. da sendte han det til element, og element folka byttet nav og fikk sendt det tilbake :) litt stress men det får vi leve med :) Så ingenting å være redd for :)

Tjalve

navet er ikke ødelagt fordi det lager lav lyd. hvis det er greasa godt oppi opp inni lager det lav lyd. du kan ta driveren ut, tørke vekk greaset og smøre opp igjen med tynn olje, evt stramme opp fjæren som er der, men den kan knekke/ få en knekk på seg hvis du bøyer for mye. en del stress for å få høyere tikking i navet, men whatever floats your boat.
box fresh

warland

jeg åpna navet idag, tok ut drivern', og problemet ser ut til å være at den fjæra som holder sperreklinkene på plass, er ganske slakk....bare en sperreklink som fjærer utover, de to andre ligger inntil drivern'.....hmm....sendte melding til element i går...og dette fikk jeg som svar

spørsmål: Hei kjøpte meg for noen dager siden en Odyssey hazard cassette V3 m/driver, men er det normalt at tikkelyden i cassetten skal være svært lav?

svar: jau, f.eks primo og gsport sin har høyere lyd
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

TønsbergBendik

Hør på Steinar! Det er vel kanskje en av de beste til å mekke bmx i Norge.