"Removable cable guides"?

Startet av o-l-a-v, 15 mai 2010, 15:39:23

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

o-l-a-v

Hallai

Driver å bygger sykkel, skal ha brems (mtb) men det er ikke noen kabelførere på ramma, heller ikke hull til å feste det som det er på NS majesty rammene. Jeg vet det går ann med elektriker teip e.l., men det ser litt ræv ut.

Derfor lurte jeg på om noen viste om noen shmude sånne førere som man limer på ramma med sånn dobbeltsidet teip. Har bare funnet disse på chain. Vet jeg har sett noen finere før, og det er gjerne det jeg vil ha..
Så, veit noen om noen?




MVH: Olav

Jonas

Hvis det er til MTB og ikke bmx så tror jeg du vil få flere svar på utfor.com :)

Nikko

Sitat fra: Jonas på 15 mai 2010, 16:32:10
Hvis det er til MTB og ikke bmx så tror jeg du vil få flere svar på utfor.com :)

En strømpefører har vel samma virkning, og ser lik ut uansett om den sitter på en bmx eller på en mtb...

Slike strømpeførere du postet til får vi inn plenti av på Intersport når vi monterer opp sykler. Regner med at de fleste sykkelbutikker har liggende endel slikt. Stikk innom din lokale sjappe og hør om du kan få en, eller to. Regner ikke med at det skal være noe problem. Hvis du vil det skal se cleant ut er vel ikke de det beste valget, de sitter såpass dårlig at du enten må stripse de fast til ramma, eller om du har noe sterkere dobbeltsidig teip enn det som sitter på de org.

o-l-a-v

MTB'er har som regel bremseførergreier. BMX har sjeldnere dette. Så er nok flere som vet her

Jobber på en sykkelbutikk, vi har de der du snakker om og. Men de sitter dårlig og ser dårlig ut,

Må vel finnes noe bedre?

TønsbergBendik

http://www.bmxelement.no/index.php?action=prodinfo&prod=2163
Jeg kjørte med en slik en før, hadde aldri noe problem med at den falt av osv.
Anbefaler den på det sterkeste!
Men vis det skal se veldig cleant ut, så er det kanskje ikke topp 10.



BRGN RpRzNt