[Solgt] Custom FBM 0028 selges [Solgt]

Startet av Ruggeland, 7 mai 2015, 14:29:01

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Ruggeland



Unik og custom BMX selges. Denne sykkelen ble bygget for å realisere en drøm, og ingen utgifter er spart. Anslår nypris til omtrent 20 000kr.

Rammen er helt unik, og sveiset etter mine ønsker av FBM i USA. Dette er ramme nummer 0028 i deres customserie (se bilde 1 for geometri).


Delene ellers er valgt fra aller øverste hylle, og jeg måtte handle i fem ulike butikker for å få nøyaktig de delene jeg ønsket. Sykkelen er som på bildene,
med unntak av et høyere styre (WTP Mad Max 8,7" x 28.74") i chrome og barends. Det står også på Eclat plastpedaler, men V8-pedalene i metall kan medfølge
i stedet hvis det er ønskelig (de fleste kjører plast da dette er snillere mot skateparker).Sykkelen kommer uten pegsr. Sykkelen har drivverk på venstre side (LHD)
da jeg har hatt pegs på høyre side. Det er fullt mulig å ha pegs på begge sider. Ellers er sykkelen velholdt og har alltid stått lagret tørt innendørs, sommer som vinter.
Ingen bulker, og mindre skraper enn man skulle forvente på en BMX. Den har bevisst litt rat look, men er i svært godt stand.Vekt er rett over 10kg nå, mye grunnet
bevisst valg av særlig tunge dekk for økt stabilitet. Med lettere dekk skal den nærme seg 9,5kg.

Selges da jeg ikke får brukt den lenger, masterstudier og andre interesser tar det meste av tiden min. Dette er en sykkel jeg har lagt mye tid og kjærlighet i så det
smerter å selge den, men jeg synes samtidig det blir for dumt å la den støve ned.
Custom FBM 0028
21" TT
13 5/8" CS
75 HA
11,75" mid BB
8,125" standover
2kg

Gaffel: Ody Race classic CS2
Styre: WTP Mad Max 8,7"
Stem: Simple System
Krank: Ody Twombolt
Drev: Superstar Pimp 27t


Forhjul: G-sport Rollcage/Tree Bikes front hub
Bakhjul: G-sport Rollcage/Eclat Teck 9t LDH


Se det blå bildet for komplett deleliste. Ekstra eiker til forhjul medfølger. Det jeg har av (brukte) dekk og slanger medfølger også uten ekstra kostnad hvis dette er ønskelig.

Sykkel er solgt

Er ikke online her så ofte, så ikke sikkert du får svar på PM.
Sykkelen befinner seg i Oslo, og kan sees, prøves og hentes her. Kan også sendes i posten ved nærmere avtale. Selges kun komplett, og jeg er ikke interessert i byttehandler.

Klikk på bildene for større versjon.















Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.