Danscomp bestilling har ennå ikke kommet.

Startet av warland, 28 juni 2011, 14:27:23

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

warland

Hei, Bestilte en krank fra Danscomp Søndag den 19, pakken ble sendt fra USA på Onsdag den 22. Jeg fikk sporingsnummer og Shipment bekreftelse, men i shipment bekreftelsen der adressen min står, hadde de ikke skrevet Norway. Har ventet i 6 dager nå og når jeg sporer pakken står det bare Sendingen er sendt fra avsenderland (22.06.2011 17:56, ISC CHICAGO IL (USPS), USA) Har aldri brukt å ta så lang tid for å få en pakke fra USA til Norge, så lurer på hva jeg burde gjøre. Noen som har opplevd noe lignende?

Mvh Anders
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

Gerber

Du må huske at det ikke nødvendigvis er pakkepostgang overalt lørdag og søndag. Det er gått ca 4 virkedager siden den forlot USA- jeg hadde personlig ikke klaget med mindre det begynner å gå over fjorten virkedager.
Det slo deg forresten ikke å sende epost til Danscomp og høre om de har erfaring med hvor lang tid pakker bruker til Norge?

Tomas.s

Det samme har kjed med meg, men jeg har bestilt fra empire da. Det er nok lurt og ta contact med Dans Comp med en gang! Jeg har ventet i snart 1 månte på tinga mine liksom :/
- pointless
- CPL

warland

Sitat fra: Tomas.s på 28 juni 2011, 21:03:32
Det samme har kjed med meg, men jeg har bestilt fra empire da. Det er nok lurt og ta contact med Dans Comp med en gang! Jeg har ventet i snart 1 månte på tinga mine liksom :/
Har kontaktet Danscomp, men de er sykt treig til å svare :S Men hva sa empire når du kontaktet dem om det da? står det at pakken din er sendt? eller...
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

cc

Høres helt normalt ut. Litt avhengig av om det blir fraktet via luft eller land+vann så vil forsendelsen ha nettopp den statusen i ganske lang tid. Når jeg kjøper småstash fra Asia som jeg vet fraktes med fly står det gjerne "sendt fra avsenderland" i 10-14 dager. Sjekk forresten ut http://www.pakkesporing.no eller http://www.track-trace.com/post

Kristian S

Ingenting å sutre over. Jeg venter fortsatt på KHE Dirtyharry styret og Sharp Hardcore 44t drevet jeg bestilte i 2001.

warland

"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

TønsbergBendik

Sitat fra: warland på 29 juni 2011, 22:26:14
kjæftn din homo
Det er vel ingen ting å hisse seg opp for? Var vel ditt valg å bestille derifra? Lurt å lese litt rundt på forumet før man bestiller.
Sist jeg bestilte deler fra Empire tok det i overkant av 1mnd, selvom de skrev 2 uker.

warland

Sitat fra: TønsbergBendik på 29 juni 2011, 22:40:43
Sitat fra: warland på 29 juni 2011, 22:26:14
kjæftn din homo
Det er vel ingen ting å hisse seg opp for? Var vel ditt valg å bestille derifra? Lurt å lese litt rundt på forumet før man bestiller.
Sist jeg bestilte deler fra Empire tok det i overkant av 1mnd, selvom de skrev 2 uker.
idc
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

SkedsmoSimen

du bryr deg ikke om svar på ditt eget spm? make sense... undertøysmodell som bilde, virgin alert

warland

Sitat fra: SkedsmoSimen på 29 juni 2011, 22:49:46
du bryr deg ikke om svar på ditt eget spm? make sense... undertøysmodell som bilde, virgin alert
kjæft duda cat homo
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

TønsbergBendik

Kan du ikke bare svare som et normalt menneske?

warland

Sitat fra: TønsbergBendik på 29 juni 2011, 23:04:39
Kan du ikke bare svare som et normalt menneske?
itj fan tønsberg
 Drittslenging klarer vi oss fint uten.
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

SkedsmoSimen

Sitat fra: warland på 29 juni 2011, 22:50:42
Sitat fra: SkedsmoSimen på 29 juni 2011, 22:49:46
du bryr deg ikke om svar på ditt eget spm? make sense... undertøysmodell som bilde, virgin alert
kjæft duda cat homo
usaklig svar tyder på at det var sant

Kristian S