"Gjennomsiktige Aaron Ross Vs. Animal Edwin FL"

Startet av martinandr, 24 september 2010, 20:33:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

martinandr

Hei:) Har akkurat fått pakken min fra element, med bl.a 2 par grips, som overskfriten sier:)
Jeg har en temmelig stock envy 09, hva syns dere blir tøffes¨t på den?:):)

Jeg personlig faller "litt" mer på Aaron:)

# Hvrodan montere animal butcher? hva er poenget m plasthylsa? må jeg bruke den?

-mvh. M.A
Å falle e no' alle gjør, før de lærer å fly!:)

TønsbergBendik

Har testet både edwin fl og aaron grips. Animal er mye og har godt grep.
Aaron blir veldig fort glatte.

martinandr

Men Aaron er jo myyyyee finere da:P
Har jo begge, så kan jo bare bytte xD
Å falle e no' alle gjør, før de lærer å fly!:)

Jonas

Hvis du synes Aaron er finere, bruker du dem. Når du blir lei, så bytter du ;)

TønsbergBendik

Holker skal være digge å holde i, og ha bra grep etter min mening da.
De skal ikke se finest ut og være kule.

krølle

Sitat fra: martinandr på 24 september 2010, 20:33:43


# Hvrodan montere animal butcher? hva er poenget m plasthylsa? må jeg bruke den?

-mvh. M.A
butcher pergsene er akkurat som alle andre pegs, men om du skal ha på plasthylsa så må du legge den på først å dermed selve peggen inni.

plasthylsa er vell bare for at den glir bedre på enkelte underlagpluss at det er en slags beskyttelse :D

martinandr

takk for svar:):) Gikk for Edwin^^ De var så digge å holde i:):)¨

2. monterte pegsa idag:) Så jeg MÅ ikke bruke plasthylsa? de ble så tygge da:L De tåler vel lett railing uten plast? og hvor mye tåler de m og uten plast?:):)

-m.A
Å falle e no' alle gjør, før de lærer å fly!:)

Jonas

De tåler begge, men anbefaler å ha på plasten. Plast glir bedre på alt utenom metall, pluss at når den bli så "tykk" så slipper du å raile like my på dropoutsa :)

martinandr

men d blir jo egentlig mest metall da:P Glir de "så" darlig på metall?:):)

Hater at de blir så tykk, men kanskje d er noe i det du sier:P
Å falle e no' alle gjør, før de lærer å fly!:)

krølle

anbefaler å ha på plasthylsa hvis du sykler street :D
er ikke bare metall ute som det nesten er i skatehallene :D

martinandr

Å falle e no' alle gjør, før de lærer å fly!:)

SkienAron

Greia med plasthylsa på Butcherpegen er det at det ofte er forbudt med stålpegs i mange skateparker (inneparker og betong).
Hvis du sykler street osv. kan du bruke pegen som en vanlig stålpeg, men sykler du i en innehall der pegs er forbudt setter du på plasthylsa så pegen din blir og glir som en PLEG.

martinandr

jeg sykler BARE street;) og har aldri brukt/syklet m pegs eller railet i hele mitt liv, såeeh:P:)
Å falle e no' alle gjør, før de lærer å fly!:)

Jonas

Sitat fra: martinandr på 25 september 2010, 20:53:58men kanskje d er noe i det du sier:P

Det er alltid noe i det jeg sier ;)

Det er en merkbar forskjell, men jeg vil ikke si at plegs glir dårlig. Det er bare pegs som glir bra :)

Borgemeister

Sitat fra: Jonas på 25 september 2010, 22:29:39
Sitat fra: martinandr på 25 september 2010, 20:53:58men kanskje d er noe i det du sier:P

Det er alltid noe i det jeg sier ;)

Det er en merkbar forskjell, men jeg vil ikke si at plegs glir dårlig. Det er bare pegs som glir bra :)

Jeg selv grinder mye betong, da kjører jeg stålpeg bak, og plegs fram (helt til jeg knakk dem :p )  Jeg elsker pleg foran fordi da glir jeg mye bedre, og på betong er det et must siden jeg slipper at det lugger eller at det blir bråstopp!
Grinder du kun stål er stål/alupegs å foretrekke
Vil anbefale Stål/alu bak, og plastikk foran!
Hurr durr