18 år på Bullet Konserten?

Startet av BMX Julian, 16 september 2008, 18:20:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Om du ikke er emo er du i hvert fall emosjonell...


eirik s

#31
Og forresten (den er kul nok til å gjentas og mye mer elegant enn den "metal/not metal"-greia, denne gang med teksten under):

http://www.youtube.com/watch?v=chiVMrWMHko
VERSE 1:
They've killed METAL twice, but it will never really die!
It's kind of like a zombie or even that Jesus guy...

So grab your friends, some instruments and start a metal band
Just sing about death, Egypt and wizards or rip off Ayn Rand

We're coming to the end of the first verse...
Then comes the breakdown, a pretty chorus and then the second verse.

I know I just rhymed verse with verse
That's because I'm sooo METAL, bitch, where's your fucking purse?

PRE-CHORUS(BREAKDOWN):

BREAKDOWN!!! In this part it sounds like the singer wants to fight...
BREAKDOWN!!! Don't be scared, the chorus will make it all alright

CHORUS:

Metal by numbers, 1, 2, 3
Follow these rules and you will see
Cookie monster vocals or yell like a wookie
Metal by numbers, COOKIE, COOKIE, COOKIE
Metal by numbers, 1, 2, 3
THIS IS THE GAY PART, with melody
Even a baby could do it, just give it a try
Just sound like Maiden or Metallica or Every Time I Die

SECOND VERSE:

I have to change my voice to make me sound (gang) MAD!
If I tried to sing clean it would make your ears (gang) SAD!

This is the (gang) GANG VOCAL and I'll tell you the (gang) TRUTH!
It's four sweaty dudes yelling in a (gang) BOOTH!

Music really sucks now Posers and trendy FOOLS
But compared to Coldplay and Nelly, EVEN SHITTY METAL RULES!
It's metal by numbers, it's not arithmetic
John Mayer, Kelly Clarkson...they all can suck my PENIS!

PRE-CHORUS(BREAKDOWN):

BREAKDOWN!!! In this part it sounds like the singer wants to fight...
BREAKDOWN!!! Don't be scared, the chorus will make it all alright

CHORUS:

Metal by numbers, 1, 2, 3
Follow these rules and you will see
Cookie monster vocals or yell like a wookie
Metal by numbers, COOKIE, COOKIE, COOKIE
Metal by numbers, 1, 2, 3
THIS IS THE GAY PART, with melody
Even a monkey could do it, just give it a try
Copy Maiden or Metallica or Every Time I Die

MOSH PART:
(BUILD UP)
Here it comes! C'mon! All Right!
ARE YOU ALMOST READY??
Dammit! I missed it!

(SPOKEN) This is the mosh part! MOSH!!!
Or don't. It's your call. I just stand in the back and try not to get hit. Watch out for the shirtless white trash guys. They'll punch you and they stink. And look out for the screamo kids practicing their karate kicks. Dude, you look gaytarded. Oh no. Here comes a giant Mexican - he looks really pissed. I wish everybody would put their shirts back on, it's kind of gross. Is this part still going? Here comes the lead break...Oh, not yet. Here it comes... here it comes. GO!

SOLO(Jon Donais)

CHORUS:

Metal by numbers, 1, 2, 3
Follow these rules and you will see
Cookie monster vocals or yell like a wookie
Metal by numbers, COOKIE, COOKIE, COOKIE!
Metal by numbers, 1, 2, 3
THIS IS THE GAY PART, with melody
Even a retard could do it, JUST GIVE IT A TRY!
Steal from Maiden or Metallica or Every Time I Die

eirik s

P.S. Hvis du/dere vil ha noen som helst kred i forhold til metal, bør dere kjenne igjen minst en av musikerne i videoen ute å jukse ;)

BMXgutten

#33
Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 16:21:02
herregud det derre var sånn skikkeli fjortis greie som bare e helt teit. dette e skikkeli metall å dette isje.
First of all: har no virkelig aldri sagt at bullet var steinhardt
Du sa det var Metal hvilket er meget feil.

Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 16:21:02
third of all: i tilfelle du isje har fått d med dg. Det fins MANGE FORSKJELLIGE typer metall.
Så du trur ikke jeg har fått med meg det?
Mange sjangre innenfor Metal ja: Doom, Death, Black, Thrash, Power, Prog, heavy, symphonic, og noe mer.

Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 16:21:02
noe mye hardere en andre. så hvis du siar at bullet isje e metall, så e du faen dom uten heller å vite en dritt av hva du snakker om. du er sikkert en idiot som er enig med denne videoen. selv foretrekker jeg mye hardere, deathcore f.eks
men jeg digger også bullet siden jeg er en som hører på mye metall å isje bare èn superhard metallsjanger. så du e isje littegrann higen på denne konserten en gang for du e så kul å BARE hørar på hardere musikk. herregud! skulle aldri brukt tiden min på deg

Det et tydelig at det er du som ikke vet hva du snakker om.
SitatBring Me The Horizon,Bullet For My Valentine,Caliban,I Killed The Prom Queen,Eternal Lord,Trivium,As I Lay Dying og Slipknot
"Ser at du hører på enda mer heavy musikk... " XD
Det var ikke mye Metal her nei. Du synes kanskje det er Metal bare de har litt trommer og mørke gitarriff.
Hva med å komponere en ordentlig låt, som gitarister kan se frem til å spille?

Det eneste jeg ville poengtere var at BfmV ikke er metal, skal du dra masse andre ting in så vers så god.
Det er ganske tydelig at du ikke er en metallhead så ikke kom og si hva metal er.

Sitat fra: BergenAndreas på 17 september 2008, 16:33:23
eg gidder ikke bruke tid på å forsvare de andre bandene, men Avenged Sevenfold..e du helt dom? ka faen gjør de i den filmen? de har aldri SAGT at de e et metall band! de e alternativ & punk, hvertfall det albumet han tok den sangen fra..det e som og si at Kurt Nilsen ikke e metall å slenge drit om han for det..jævlig stygg youtube film...

Selv om du forstår at de ikke er metal er det ikke sikkert andre forstår det.
Nå har ikke jeg lagd filmen selv. Av en haug med lignende filmer valgte jeg den fordi den ikke var helt på tryne.
Jeg har ikke hatt noe ønske om å slenge dritt om bandene.

eirik s


per martin

jeg liker hardcore metal fra Dolly Parton, nine to five er nok favoritten

BMX Julian

Sitat fra: Kenneth E på 17 september 2008, 17:03:13
Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 16:21:02
herregud det derre var sånn skikkeli fjortis greie som bare e helt teit. dette e skikkeli metall å dette isje.
First of all: har no virkelig aldri sagt at bullet var steinhardt
Du sa det var Metal hvilket er meget feil.


Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 16:21:02
third of all: i tilfelle du isje har fått d med dg. Det fins MANGE FORSKJELLIGE typer metall.
Så du trur ikke jeg har fått med meg det?
Mange sjangre innenfor Metal ja: Doom, Death, Black, Thrash, Power, Prog, heavy, symphonic, og noe mer.


Sitat fra: BergenJulian på 17 september 2008, 16:21:02
noe mye hardere en andre. så hvis du siar at bullet isje e metall, så e du faen dom uten heller å vite en dritt av hva du snakker om. du er sikkert en idiot som er enig med denne videoen. selv foretrekker jeg mye hardere, deathcore f.eks
men jeg digger også bullet siden jeg er en som hører på mye metall å isje bare èn superhard metallsjanger. så du e isje littegrann higen på denne konserten en gang for du e så kul å BARE hørar på hardere musikk. herregud! skulle aldri brukt tiden min på deg

Det et tydelig at det er du som ikke vet hva du snakker om.

SitatBring Me The Horizon,Bullet For My Valentine,Caliban,I Killed The Prom Queen,Eternal Lord,Trivium,As I Lay Dying og Slipknot
"Ser at du hører på enda mer heavy musikk... " XD
Det var ikke mye Metal her nei. Du synes kanskje det er Metal bare de har litt trommer og mørke gitarriff.
Hva med å komponere en ordentlig låt, som gitarister kan se frem til å spille?

Det eneste jeg ville poengtere var at BfmV ikke er metal, skal du dra masse andre ting in så vers så god.
Det er ganske tydelig at du ikke er en metallhead så ikke kom og si hva metal er.

Sitat fra: BergenAndreas på 17 september 2008, 16:33:23
eg gidder ikke bruke tid på å forsvare de andre bandene, men Avenged Sevenfold..e du helt dom? ka faen gjør de i den filmen? de har aldri SAGT at de e et metall band! de e alternativ & punk, hvertfall det albumet han tok den sangen fra..det e som og si at Kurt Nilsen ikke e metall å slenge drit om han for det..jævlig stygg youtube film...

Selv om du forstår at de ikke er metal er det ikke sikkert andre forstår det.
Nå har ikke jeg lagd filmen selv. Av en haug med lignende filmer valgte jeg den fordi den ikke var helt på tryne.
Jeg har ikke hatt noe ønske om å slenge dritt om bandene.

svar til første: hvorfor er dette feil? du må jo nesten skrive grunnlaget ditt.

svar til andre: ca. 30 til ja.....

svar til tredje: igjen, hvorfor?

svar til fjerde: trommer og mørke gitarriff? tipper du har hørt to av de bandene. Bring me the horizon isje metal f.eks? det er jo deathcore(blanding av death metal og metalcore) som er en veldig hard sjanger. hører mest på deathcore og metalcore å hvis ikke det er metall, så skal jeg ærlig si at du er den faktisk dummeste mest uvitende personen jeg vet om.

BMX Julian

#37
til eirik.
etter alt det tøyset du har skrevet her inne. du er vel bare sjalu siden du ikke kan være med å diskutere her inne siden du ikke kan en drit om dette?

eirik s

Lille venn: Jeg har hørt på heavy metal siden... tja... nesten 10 år før du ble født. Minst. Mange av de beste vennene mine er like dypt inn i metal-miljøet som jeg er i BMX-miljøet, flere av dem spiller i mer eller mindre kjente band, og en god vennine av meg er manager for bl.a Aura Noir (og jobbet tidligere med Mayhem)

Og jeg trodde egentlig jeg var med og "diskuterte", jeg. I hvert fall hvis du mener det du driver med er "diskusjon".

Lurer forresten på hvilket av innleggene mine som var så forferdelig for deg?
-Linken til en video laget av en profesjonell amerikansk komiker som i tillegg garantert kan mer om "metal" enn deg og meg til sammen?
-Teksten til nevnte video, i tilfelle noen slet med å få med seg hva han sang?
-At jeg utfordret deg på å kjenne igjen en av de vikigste personene i heavy metal-historien? (Det var forresten Scott Ian fra Anthrax, som har hatt enorm betydning både for "klassisk" metal og den typen som er mer utbredt i dag... Oops! Sorry. Jeg kan jo ikke noe dette, Glemte det, jeg)
-At jeg hintet frampå at det var rart hvis folk over 18 hørte på Bullet...?
-At jeg kalte deg bedårende?

P.S. Link gjerne til "alt tøyset mitt". Ble litt nysgjerrig nå...

BMX Julian

forferdelig for meg nei :)

bare litt sånn teite ting som, dere er så bedårend og er d noen over 18 som hører på bullet som er en selfølge.
til, oops! sorry. jeg kan jo ikke noe om dette,glemt det, jeg).  har no virkelig aldri sagt det. det var vel mer et spørsmål. viser seg nå at du kan mye om dette. og ja, jeg mener det jeg driver med her(iallefall noe av det) er diskusjon ;)

eirik s

Her er et tips: Humoristisk sans. Skaff deg noe. Gjerne underkategorien som kalles "selvironi".

Og jo, du sa jeg ikke kunne noe om det. Det du spurte om, var om jeg ( nettopp fordi jeg ikke kunne noe) var sjalu på alle dere andre (deg?) som er så flinke... Norsk språk er en fin ting...

BMX Julian

hehe,stemmer nok det. men mente det ikke sånn. selvironi? jeg har selvironi jeg,bare ikke i humør til det :)

bmx92

Barn, Julian du sier at man ikke kan diskutere musikk smak. DETT ER DET FU SADO KJGJØR FOR FAANNN ER Sau ZINNA

Ruggeland

Hahahahaha! Denne tråden blir bedre og bedre. Prøv skikkelig musikk BergenJulian, så glemmer du snart den bunnløse sorgen du føler, det enorme mørket inni deg, siden du ikke kommer på BFMV-konsert. Og om noen år kommer du til og med til å takke oss.

Og bare for å nevne det igjen: BFMV er ikke metall, selv om du tror det. Det skal mer til enn gitarer, trommer og langt hår...
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

igor

kom deg til noe bra musikk f.k.s AC DC ,Twister sister ,Kid rock
3 amigos