Hovedmeny

Ny på BMX

Startet av Michael s, 3 september 2009, 12:12:52

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Michael s

Hei til folket på BMX.no^^,

Nettop kjøpt meg en BMX sammen med en kamerat og hadde tenkt å begynne å lære oss litt.
Til tross for alle negative omtalene om å kjøpe BMX på en vanelig sportsforetning kjøpte vi en sykkel hver på Sport1 i Horten.
Greia var at vi ikke fant en dritt i nærheten,
så så vi 2 fete wethepeople sykler på sjappa og når han som jobba der plutselig sa at vi kunne få begge syklene til halv pris tok det ikke lang tid før vi kjørte ut av butikken med hver vår WTP sykkel ^^.

Jeg kjøpte en WTP Addict i lys brun

Nypris: 4999,-
jeg betalte: 2499!

og kameraten min kjøpte seg en WTP Trust i grå

Nypris 5499,-
han betalte: 2799!

Snakker vi bra pris for en god sykkel her? eller har vi bare blitt lurt:P?


Er det folk fra Horten her på forumet forresten? er jo ganske fett nede på Bromsjordet her.

H_Hansen

Halv pris for disse syklene er jo ganske bra. Dere har ikke blitt lurt hverfall. Dette er kjempefine nybegynner sykler. Men er ikke styret på addicten veldig lite?

Michael s

Så bra ^^, neida er ikke noe mindre en Trusten tror jeg.
bare litt rart bilde :P

cc

Det er et godt merke, så får man bare håpe at de er blitt skrudd opp skikkelig, eller at dere selv har verktøy og evner til å få montert og etterjustert det som trengs.
Grattis med kjøp, nå er det bare å cruise ned i parken nå da, ganske greit anlegg dere har der, liksom..

TønsbergMag

dere har noen sykklister i horten som bla. daniel og torri ,trur de er masse på " bromsjordet" som dere kaller det
sprutnic