Hovedmeny

Fly Simple Flatcheck

Startet av BroderHuck, 2 januar 2010, 18:22:18

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

BroderHuck

Da var tiden kommet! Sykkern har stått leeenge, fordi jeg aldri tok meg råd til å kjøpe nye wheels/coaster. Julaften gjør underverker - fikk hjulene i dag, og har sittet siden klokka to i dag i kjelleren for å få den smooth. Halvveis dårlige bilder, men det får være. All takk til steinar, you're the man!





Kort bikecheck:

Ramme: Fly Simple
Gaffel: Suelo
Krank: KHE Hindenburg alu m/ titan-aksling
Drev: Suelo 27
Kjede: KMC
Styre: Suelo 9 butted
Stem: Fly
Holker: Fly Ruben
Framhjul: Odyssey Midway 36, Stolen nav
Bakhjul: Odyssey Hazard Lite 48, twenty coaster
Dekk: Primo Wall
Pegs: Suelo alu-pegs med griptape
Pedaler: KHE Stimulatorz
Sete: random

Gleder meg SYKT til jeg får testa den skikkelig, litt sur på vinteren akkurat nå. Enjoy!

*edith: setet skal justeres litt ned ser jeg, men blir som sagt når jeg får testet om det faktisk er comfy.
High Hopes.

Rølla

Nice bikaroo man. Så litt rotete ut med stickersa, ellers smooth.
.Bikers unite.

BroderHuck

Sitat fra: Rølla på  2 januar 2010, 18:31:21
Nice bikaroo man. Så litt rotete ut med stickersa, ellers smooth.

Pfft, sykkel med karakter, er det ikke det de sier :)? Tror steinG satte på mesteparten når han hadde ramma, får venter til jeg har hårføner så får jeg se om jeg kanskje ikke tar de av.
High Hopes.

torgrim

Ahh, det ble superbra Kristian <3 Endelig.. hehe, men må vente et år får å få syklet med deg da! =/ Foresten, jeg mener bestemt at du å kjøpe deg nytt sete, KHE
Watanabe sete hadde gjort susen.

BroderHuck

Takker torgrim! :D ble superfornøyd sjøl ass. Suger at du drar, men vi må lett henge før den tid! Og seff må vi få mekka noen edits når du kommer hjem, skal øve som satan. Tror du KHE hadde gjort seg? Skal sjekke ass, Skal få sykkern på asfalt først før jeg gjør noe mer, vi får se ;)
High Hopes.

torgrim

Japp, tror det hadde vært toppers! Yeah, jeg du og Kenneth må finne på noe før jeg drar. Fredrik vet jeg ikke om er så into det ; )

BroderHuck

Han blir vel forhåpentligvis med på litt mimring over en pils eller to skulle jeg da tru..? Får ta en hollaa senere og høre hva han gjør på, han tar seg nok tid en eller annen gang!
High Hopes.

Rune


Rølla

wall dekk er vel litt å ta i på flattern:)
.Bikers unite.

T.N

likte ikke så mye stickers og sete ellers fin

BroderHuck

Synes det er kos med litt dekorasjon jeg esse.

Wall-dekka har alltid vært fav rølla:) Slitesterk og de tåler ganske mye pluss at de funker bra til scuffing. Tunge er de, men det er noe jeg bare får leve med, blitt vant med hvordan sykkelen føles. Får se når jeg får tatt den med ut på en luftetur dog, hvordan det funker med de nye felgene. Skal ikke være så stor forskjell vil jeg tro.
High Hopes.

Rølla

Sant nok. The wall dekka tåler alt. Og skulle tro de funker bra til scuffing og. Satte prism dekka på flattern min, men har ikke fått testa de ennå desverre...
.Bikers unite.

BroderHuck

Så nettopp flathoyen din, utrolig fin sykkel. Har du fått alt på plass? Hmm har desverre ikke testa prism-dekka jeg heller, men etter det jeg leser på diverse forum så er det utrolig fine dekk du har nå. Lite lysten på å dra ut i frosten jeg også, men blir det mildere skal jeg ikke se bort ifra at den blir med i parkeringshuset i bartebyen.
High Hopes.

Rølla

Takk for det:) Har ikke fått bygd den ferdig ennå. Mangler coaster og pegs. Hadde jo vært moro om flatterne kunne få igang en jam. Uansett, fin sykkel du har. Ha det moro!
.Bikers unite.

cc

Broder K tilbake i gamet, flott. Grattis med sykkel, håpe på noen videoklipp og irc-samtaler etterhvert da :P