jeg er ny som har tenk og kjøpe bmx. hvilke merker er bra?

Startet av Andex, 26 september 2006, 18:49:16

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Andex

jeg har tenk og starte med bmx, hvilke burde jeg kjøpe`? er mongoose til 2000kr bra kjøp? ???

Nicco



khon

du ser en haug med folk som leter etter ny sykel viss du blar nedover på nybegynner forumet...

SK

Dårlig:
GT
Haro
Nakamura
Biltema BMX (Yosemite)

Bra:
WTP (wethepeople)
Twenty
osv
Twenty får du kjøpt på www.bmxelement.no
og WTP får du kjøpt på www.bab.no

Søk neste gang
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Å herregud! Du trenger jo ikke lete en gang. Ser du de tre postene som står over din? De som heter "Les dette alle nye på bmx.no", "Nybegynner? se her" og "Hvilke butikker bør du kjøpe sykkel og utstyr i?"
Det kan ikke være en liten mulighet for at det står noe som kan hjelpe deg der, da? Eventuelt i de ca en million "hvilken sykkel bør jeg kjøpe"-trådene?
Tenk litt sjøl, vær så snill!

Andex

Jeg hadde liksom tenk og se på en butikk idag men jeg tviler de hadde de merkene trur de bare har mongoose


eirik s

Sitat fra: Andex på 26 september 2006, 19:20:28
Jeg hadde liksom tenk og se på en butikk idag men jeg tviler de hadde de merkene trur de bare har mongoose

Igjen, hva tror du "Hvilke butikker bør du kjøpe sykkel og utstyr i?"-tråden er til, egentlig?


Andex


eirik s

Sitat fra: Andex på 26 september 2006, 19:28:27
koster det mye for frakt???

Gidder du ikke å gjøre noe sjøl du, eller? Både BMXelement og Bikes and Boards har informasjon om dette i webshopen sin, på samme måte som alle andre steder der du kan handle på postordre...

perkristian


jostein

Sitat fra: SK på 26 september 2006, 19:12:09
Dårlig:
GT
Haro
Nakamura
Biltema BMX (Yosemite)

Søk neste gang
må protestere litt der. Haro ramme er en veldig solid ramme tåler veldig my. men kranken på haro er ikke så bra.

(tips till alle nye bmxere ha noe åver sykelen hvis den står ute da sparer du kule lagerene på styre) ;)

eirik s

"Solid" som i "jævlig tung", ja. Også er det igjen den greia med å støtte de som bryr seg om BMX, og ikke G-sport!