Den nye filmtråden

Startet av eirik s, 27 oktober 2008, 21:36:43

0 Medlemmer og 3 Gjester leser dette emnet.

eirik s

SitatHvis du vil ha tilgang til den amerikanske, last ned en plugin til firefox eller chrome som heter mediahint.

www.unblock-us.com skal funke bra også, og  kan brukes på plattformer som mediahint ikke kan (iPad, PS3 f eks). Har ikke prøvd ennå, men har planer om det etter hvert.

SK

Jeg er for kul for Netflix.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Huff, jeg tror nesten jeg så mindre film de 5 årene jeg jobba i videosjappe. Og så ble jeg så skuffa da jeg skjønte at de aller fleste bare ville se det aller nyeste med de mest kjente skuespillerne, og var totalt uinteresserte i film utover det...

SK

Jeg ser det som ser interesant ut, mye av det er shait.
Så Bad Ass med Danny Trejo igår, usikker om jeg hater den eller elsker den, spesiell film..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Åsmund


eirik s

Det ser ut som JJ Abrams skal regissere Star Wars episode 7. Jeg er ingen stor fan, men tror han kan gjøre en god jobb hvis manuset er bra.

cc


SitatI knew JarJar Abrams would fuck it up.

eirik s


SK

hahahah!

Og når det gjelder Django Unchained. _FYFAEN_
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s


Leifi

Så Jack Reacher igår, verdt en titt!
yay, i ride little bike

Leifi

yay, i ride little bike

eirik s

Dere som har Netflix bør sjekke ut den nye serien deres, House of Cards, med Kevin Spacey i hovedrollen, produsert av David Fincher. Ser veldig bra ut så langt.

Første episode ligger åpen for alle her:
http://nflx.it/XtO5Y8

eirik s

Litt usikker på hva jeg synes om dette her, men siden jeg kjenner regissøren, og faktisk klippet noen av studentfilmene hans for maaaange år siden, måtte jeg poste denne, syntes jeg:
http://www.youtube.com/watch?v=YJ-wvIFOHhs#ws

Åsmund

house of cards er en gudelig serie. kevin spacey er en kynisk jævel