Bmx 5000-9500

Startet av Tom Marius, 4 november 2009, 20:33:11

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Tom Marius

Hællæ

Skal ha meg ny bmx, og skal ha noe bra til rundt 5-9,5 k. Helst ikke over dette og den skal ikke veie mer enn 11,5 kilogram.

*Høyt og bredt styre
*20,8 - 21 '' TT
*Avtagbare bremsefester

Noen som vet om noen som er innenfor disse kriteriene?

Takker for svar :)

oskarø

Ty Morrow///Dan foley///Garret reynolds///           Stefan lanctsner///dakota roche///

Tom Marius

Har sett litt på den, og WTP Volta 2010, men browncouch får de ikke før til våren, og jeg skal ha sykkel før DOJ. Noen som vet om en nettside hvor jeg kan bestille Volta fra?

oskarø

Ty Morrow///Dan foley///Garret reynolds///           Stefan lanctsner///dakota roche///

Tom Marius

Hmm, tjaa. Da bestiller jeg nok i løpet av kvelden :) Takk for hjelpen ! :) Vet du noe om hvor lang tid det pleier å ta fra dans før tinga kommer?

TønsbergBendik

eller så er jo de nye fbm-ene på bmxelement fine;)

oskarø

Nei, men fra empire tok det en uke, kommer ann på tollen.
Ty Morrow///Dan foley///Garret reynolds///           Stefan lanctsner///dakota roche///

Espen

dans er farlig med mindre du har maaad roen på internett bestillinger
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Ruggeland

For meg høres dette akkurat ut som en envy 2010. Vet du hadde i fjor, men den er ytterligere forbedret siden da.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Tom Marius

Vet det :P Men jeg satser heller på å bruke litt mindre penger sånn at jeg har råd til dekk, og alt av slitasje deler i etterkant av kjøpet :)

TK

Men det blir vel ikke så mye, du bare bytter til khe dekk så selger du sykkelen :P


Gøran

skalk du ha sykkel så fort. ville jeg kjøpt fra bmxelement. eller, jeg ville kjøpt derifra uansett. så hjelper du en norsk butikk som har gjort MYE mer en danscomp noen gang kommer til å gjøre for det norske bmx miljøet,
G-ran ; )
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

Grevlingen

SitatHar sett litt på den, og WTP Volta 2010, men browncouch får de ikke før til våren, og jeg skal ha sykkel før DOJ.

Fra Urban Dictionary ;D

DOJ (n)(v)-the act of sucking ones penis. putting ones lips around a penis and sucking. comes from the word job but fliped around never caps
1. give me a doj
2. doj me and fucking like it bitch
3. doj me

he he
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

Tom Marius

Tenkte mer på Drammen Open Jam jeg da..

Men ja, whatever floats your boat?

MEN, over til sykkel. Så har jeg bestil Volta'n fra Childstore i Göteborg. De pakker den til og med inn som en presang så jeg slipper moms og tull som de sier over grensa.