attn: trend horer

Startet av Rune, 28 januar 2007, 23:02:40

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Tønsberg Sebastian

stygt! gamle gubber med sånne bukser får seg aldri dame ;D
I love my bike!:)

the one taste.

2rd

pappaen til en i klassen til lillebroren min sprader rundt i sånne bukser... jogger og greie...
ser driiitstykt ut! gammel mann på rundt 45 år, som springer rundt der i de stygge buksene!

Huf... har nok fått mangt et mareritt av det ja...  :(

Truls

då har ikke dere sett faren til henrik.. han er lærer på gamleskolen min... sykkelshortsene hans så ut som truser.
EMO is fun

Tønsberg Sebastian

okei nok informasjon om trange ekle bukser. jeg vet bare at det er sykt ekkelt og veldi veldig stygt! ;D har en nabo som jogger i sånn badeunderbokse alt henger ut :-X
I love my bike!:)

the one taste.

Eirik.E

Sitat fra: Tord på  2 februar 2007, 19:29:34
pappaen til en i klassen til lillebroren min sprader rundt i sånne bukser... jogger og greie...
ser driiitstykt ut! gammel mann på rundt 45 år, som springer rundt der i de stygge buksene!

Huf... har nok fått mangt et mareritt av det ja...  :(

Fettern til broren til administratoren på terrengsykkel.no bruker veldig ofte sånne bukser, skal visst være praktisk når en sykler XC... Forresten så var det fattern til muttern som var datter til Angnes som hadde kjøpt denne shortsen i usa på 70' tallet

Andresen xxx

har ikke noe imot baggy bukser, men det er vell greit og ha litt tettsittende bukser når du sykler MTB, så du har litt kontroll over bena. er enig med at det er dritt harry og "old fashion", :D De unge gjør vell ikke det da;)

Rune

Faen, dere er langt uti skogen sammen med xc gutta. Håper noen stenger tråden her før dere driter dere ut enda mer

Eirik.E

Sitat fra: Rune på  3 februar 2007, 02:31:40
Faen, dere er langt uti skogen sammen med xc gutta. Håper noen stenger tråden her før dere driter dere ut enda mer

Du er bare sint for at jeg drepte tråden din ;) Tightpants var inn hos MTB leeeenge før det ble fett hos dere ;)

Rune

sykkelshorts er ikke jentebukser.

Hege

Jentebukser er for jenter.

Eirik.E

Sitat fra: Hege på  3 februar 2007, 14:55:12
Jentebukser er for jenter.

Takk Hege!

Rune, du vet like godt som meg at du får tights helt ned ;)

2rd

Sitat fra: Eirik.E på  2 februar 2007, 23:38:54
Sitat fra: Tord på  2 februar 2007, 19:29:34
pappaen til en i klassen til lillebroren min sprader rundt i sånne bukser... jogger og greie...
ser driiitstykt ut! gammel mann på rundt 45 år, som springer rundt der i de stygge buksene!

Huf... har nok fått mangt et mareritt av det ja...  :(

Fettern til broren til administratoren på terrengsykkel.no bruker veldig ofte sånne bukser, skal visst være praktisk når en sykler XC... Forresten så var det fattern til muttern som var datter til Angnes som hadde kjøpt denne shortsen i usa på 70' tallet

datt ut leeenge før jeg hadde lest hele innlegget dit... :P

Erik

da må du enten være en liten kid som ikke har lært å lese enda eller være analfabet..
Sykkel: sykkel

2rd

...hva er analfabet?

å ja, jeg er en liten kid (15 år i dag!)
så jeg sliter med å lese.. kan a og b og c... :P

Andy K