Hovedmeny

Nye dekk

Startet av H.G, 3 november 2008, 20:57:50

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

H.G

Hei  :)

Jeg skal kjøpe meg nye dekk og lurer på hvilke jeg burde velge. De burde ikke være så veldig tunge, og jeg har lyst på litt breie dekk, 2.15 eller no. Jeg kjører park og street.
Helst fra bmxelement.no

Takker for svar

Neegaard

fly ruben kevlar foran og bak. eller khe kevlar street foran og bak. vanlig khe dirt dekk foran og bak,de er tykkere så de ikke blir like fort slitt.
¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸

BMX Julian

animal glh-r og/eller animal asm-r

NaaDeN

Hei , jeg har hatt mange forsjelige dekk , Khe park , odsy p-lyte , odsy elmstreet , animal asm , osv :P

Men jeg har idag bestilt meg Shaddow kevlar på element , ikke for dyrt , ikke for tungt , men tåler mye ! :) gleder meg til og prøve det!

Men ville sagt, odsy p-lyte eller asm er de beste

Jon

animal glhr forran og asmr bak ;)

Knnth

skal du ha breie dekk skal du ha ruben 2.25 forran og bak

Jon

Sitat fra: KennethG! på  5 november 2008, 22:13:27
skal du ha breie dekk skal du ha ruben 2.25 forran og bak
vanskli å få plass til så brett bak da..

SK

2.15 Ruben fram og 2.10 Odsy Path P-lyte bak. De er monster, føles ut som jeg sykler med en monstertruck i forhold til de pingle dekka jeg hadde :)
Fuck KHE !
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

snaffle

#8
jeg stemmer for animals asm 2.10 foran og bak jeg ass. De er etter min mening de beste dekkene..
Tåler alt jo
Suddenly a wild Alex appeared

Knnth


guggi

så lenge du dropper khe så er jeg fornøyd  :) fly ruben kevlar dekka skal vist funke veldig bra  ;D
life is better when you`re tan <3

magge

asm 2.10 foran
comet 1.95 bak

Slicks er finfint.

Skal du ha breitbreit er det ruben 2.25 som gjelder. Funker som støtdemper det, om du har passlig mengde luft.
Dust yourself off and try again.

TønsbergDavid

noen som har GLH-R dekk bak og foran? i såfall funker de bra på grind og alt annet ? solide?
Nathan Williams

Jon

jeg har det bak, rock-solid ;)

Damir

Sitat fra: TønsbergDavid på 15 november 2008, 22:30:24
noen som har GLH-R dekk bak og foran? i såfall funker de bra på grind og alt annet ? solide?

Jäg har de bak og foran. Syns de er ganske solide. Har faktisk ikke pungtert en eneste gang siden jeg fikk de ;D
Ellers har jeg ingenting å utsette på de. Grei vekt, bra grep og slitesterke :D
- Do what you like,
  and you will like what you did.      Stefan Lantschner