Hva er best å kjøpe GT EL CENTROvs.EASTERN'S ACE OF SPADE

Startet av stain911, 29 september 2007, 21:05:24

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.


SkedsmoSimen


BergenTorArne

Eastern er bra sykler.. Gt er fuck.. simen123 skal ikke si noe om ting han ikke vet noe om
nææææh

SkedsmoSimen

har ikke sagt at eastern er dårlig. men min andre post kom aldri inn.(fucka pc) men GT er dårlig

stain911


Rune

Ingen av de. Eastern er litt tullete av seg. Det er geomitrien på gt el centro også.


stain911

Tenkte jeg skule kjøpe Eastern dragon rame og pakke deal fra http://www.danscomp.com det står flere anbefalinger på nettet om det ;D

Leifi

yay, i ride little bike

Rune

Tror alle kan anbefale deg å ikke kjøpe noe ifra dans comp. De pakkene der er ikke særlig bra heller. Om det ikke haster så ville jeg venta på 2008 modellene av komplett sykler. Da får du en mye bedre deal enn det der.

Kristian

du kan ikke tenke deg wethepeople da?
har wtp selv og er storfornøyd!
mange her på forumet har adict, og etter hva jeg har hørt og sett;
er dette en digg sykkel!

den kommer i rød og blå ;)

PS. ikke for å sette estern i skyggen.
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

eirik s

Dan's er ganske shady, ja. Regner med at du har titta hos www.bmxelement.no, men hvis du ikke har det, bør du gjøre det...

SkedsmoSimen


Kristian

Sitat fra: simen123 på 30 september 2007, 15:03:07
han vil bare kjøpe fra usa.

Why?
Hvis det er Estern som står forran i rekka, kan han jo kjøpe fra Cyclecomponents.
det blir vel dyrere frakt fra USA enn Cyclecomponent som er i Sverige?
-eller eventuelt fra Element som er i Oslo?
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

Rune

Cyclecomponent er ihvertfall shady. Ikke kjøp fra de. Vil du at pengene dine skal gå til griske landeveis fantomer? Vent til 08 produktene kommer til Element er et bra tips. KHE og Stolen i første rekke, mye bra fra de