Lurer på

Startet av BMX-PØ, 9 mars 2007, 21:04:44

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

BMX-PØ

Hva gjør man hvis man ikke greier å selge bmx'en sin? skal man prøve igjen eller?
Jeg har forstått det sånn at jo lenger tid det tar å selge den, jo mindre blir den verdt....

Deres mening?

Anki


BMX-PØ

Hadde vært fint med bare seriøs tilbakemelding...eller mente du det? :P

Hvis prisen er for høy, kan man ikke gi bud?

Fredrik

Jeg tror kansje jeg hadde venta til våren/ sommeren. Da tror jeg det kommer flere på forumet og flere ser etter sykler, Kansje?

Hvis ikke kan man bare gi opp

siguman

Selg den på www.finn.no. Der for du solgt den.

SK

ELLER!!!!!

så kan du gi faen i og selge den, og fortsette med BMX!
så når du har lært dine første tricks synes du det er drit morsomt så sykler du hver dag i 3 år, så vinner du NM, og tenker på den gangen du nesten solgte BMX'n din..

bare ett forslag..

:D
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

2rd

...jeg må bare si at jeg hade gått god for SK sin idé... :P

BMX-PØ

tro meg...har tenkt over det :P
men jeg selger for å kjøpe meg noe annet pluss jeg har nesten ikke tid om dagen :'(

BergenTorArne

Hva skal du kjøpe da? Play station 3? :P Uansett.. gled deg til sommerferien! da får du nesten garantert tid! ;)
nææææh

BMX-PØ

Det blir nok ikke ps3 nei :P
Har tenkt til å kjøpe meg et canon EOS kamera ;)
Da kan jeg dra på f.eks et bmx arrangement å ta masse bilder :D

BergenTorArne

Okey.. hehe.. en av de bedre tingene du kan kjøpe da ;) Men er du heeelt sikker på at du vil gi opp BMX?
nææææh

BMX-PØ

hmm...
jeg har allerede begynnt å fått "følelser" for sykkelen min hvis dere kjønner hva jeg mener...
men jeg selger den for at den skal komme til et bedre hjem der hvor den kan bli brukt mere... håper dere skjønner :)

Thomas

Ta deg tid til å bruke den...
-Sgitnuar_

BMX-PØ

angående det at jeg spurte om at du mente det, så siktet jeg til Anki :P

lil'mag

Sitat fra: -Larz- på 10 mars 2007, 02:06:45
BMX-PØ, jeg er seriøst sinnsykt keen på den, men jeg ønsker ikke bruke 3500 kr på en ny sykkel enda..

heh, slik tenkte jeg også når jeg kjøpte sykkel, men etter hvert så kommer du til å bruke så myye mer enn skarve 3500 på en sykkel ;)