Deres mening om hasj forbundet med BMX

Startet av Adrian KH Maurud, 19 desember 2013, 21:07:52

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Adrian KH Maurud

skrev ett innlegg på engelsk for ett annet BMX forum. tenkte jeg kunne poste det er også. unnskyld for at jeg ikke orker og oversette det til Norsk etter at jeg skrev det på engelsk

okay, so yesterday TCU posted an article about top 10 trends in BMX. And on that list was the use of weed (which actually in the moment im writing this is nowhere to be found on the TCU webpage, but im sure a lot of you have read it) Today Rideuk answered by posting an article about why weed is not popular in BMX (http://rideukbmx.com/news/why-weed-isnt-that-trendy-in-bmx.html) this has actually caused a huge discussion in the BMX community and by judging my twitter feed the only thing people really discuss at the moment. so what is your opinion on this topic?

Personally right now i am embarrased for being a BMX rider with a discussion like that up and running. I have known for a long time that a lot of BMX riders do smoke weed, but i lost a lot of respect for TCU when they absolutely had to bring it up the way they did. there is a lot of kids riding BMX that probably check TCU daily like i do. and then those kids get to read about weed as trend in BMX. nice. thats just the way we want to raise the new generation. right? no! My opinion on weed is that well. its great that the people who smoke it can enjoy it. good for you. congratulations. and it is completely fine to me that a lot of BMX riders smoke it. but when it is starting to tied together with BMX. thats crossing the line. the riders smoking weed individuals. they are not the sport of BMX. and now because of them BMX is related to weed. this was a real bad move from TCUs side. thats my opinion. now i want to hear yours

Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

TønsbergBendik


Åsmund

haha, alle idretter er forbundet med weed, siden alle røyker weed

* aka mads

Dette mener jeg er synd for sporten, vet dette muligens berører mange, men jeg mener at hasj og bmx ikke har noe med hverandre å gjøre.
Personlig røyker jeg ikke hasj, og jeg har da ingen grunn til å kritisere de som gjør det. Det jeg vill kritisere er de som absolutt skal lage en edit der man tydelig ser at folk sitter rundt weedbongen og røyker, for så å se på no halvdårlig bmxsykling. Synes også det er ekstremt synd at alle skal være så jævla tøffe i trynet når de må gjøre en uttalelse om slike ting, se komentaren over for eksempel...

Jeg kjenner mange som sykler bmx og røyker weed, men det valget har de ikke tatt for det "hører sammen med bmx". De driver heller ikke å skryter av det. Det er for meg helt greit, men å synes mann er kul, ta seg en blås og skryte av noe som faktisk gjør enn dårligere til å sykle, det er synd for sporten.
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

matias


Ruggeland

Word up til Mads. Kunne ikke sagt det bedre selv. Røyk og ha det gøy, men ikke tro at det automatisk gjør dere til bmxere.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.