Sykkel som bagasje

Startet av Brulle, 30 november 2009, 21:58:01

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Brulle

Skal fly til spania om 3 uker ;D

Noen som vet om man kan pakke den sammen og legge den i vanlig koffert og så sende den som vanlig bagasje eller må du sende den som spesialbagasje ???

-1996

RL1

MilkshakeCo.

magge

Tror du kan pakke den ned i en koffert, finnes egnede sykkelkofferter også. Det er muligens den billigste løsningen, men du må vel uansett betale for et ekstra kolli, hvis du skal ha med deg annen bagasje også.

Vil du ikke bruke tid på all skruinga kan du sende den som spesialbagasje, koster omtrent 300kr hver vei (tatt fra egen erfaring). Det hender de er runde i kantene på prisen. Gjør du det på dette viset må du ta ut nesten all luft av dekkene, og snu styret så det står parallellt med hjulet, dvs i samme retning som hjulet. Da blir sykkelen flat og fin.

Trenger du harde fakta burde du rett og slett ringe flyselskapet du reiser med, det er somregel det greieste :)
Dust yourself off and try again.

MCM

Hvis flyplassen er like nazi som Gatwick kan jeg garantere et helvete uten like.
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Brulle

tror jeg bare lurer den med meg i en koffert ;D
Har landa på den flyplassen og har aldrig opplevd noe problem med noe
annet så dette går nok fint ;)

Takk for alle svar
-1996

Jon

Sitat fra: magge på 30 november 2009, 22:27:00
Gjør du det på dette viset må du ta ut nesten all luft av dekkene
det må du vel uannsett på grunn av trykkforskjelder..

MCM

Jeg tok ikke ut lufta og det gikk fint
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Espen

du må tenke på hvordan de behandler bagasjen da.
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Brulle

er det forresten noen her som har vært på grancanaria som vet om noen fete spots eller parker :P
-1996

Tom Marius

Det er noen ganske smoothe banks i Arguineguin hvertfall. Også er det no greier ved Playa del inglès :)