Hovedmeny

6 Pegs ;)

Startet av Georg, 26 august 2008, 17:06:14

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Georg

Tenkte å teste 6pegs , før jeg eventuelt Kjøper meg en ny krank , så legger ut et bilde jeg ;)

Deleliste

Ramme:Flybikes Micromachine
Gaffel: Suelo
Styre: Fly
Stem: Khe Minimalism flat
Styrelager: Cane Creek
Holker: v2
Hjul: 48eikers(chrome) Salco SCF Freestyle felger
Dekk Framme: animal asm
Dekk bak:primo comet
Sete: Velo

Comments Er Velkomne ; )

OleA

Sparkesykkel, heh. Men sikkert intressant.
Har jo ikke kjede selv så pedalene mine gjør jo akkuratt samme nytten.
Manual må være kult:D
K-town / Granli knights

Bendik.S

Kult! Det så ganske artig ut. har du bare festet krankpegsa med en gjennomgående bolt?


Georg

Sitat fra: Bendik.S på 26 august 2008, 20:37:14
Kult! Det så ganske artig ut. har du bare festet krankpegsa med en gjennomgående bolt?



ja. Tok are ei 10 mm aksling fra et gammelhjul, og stramma til mellom , må ha de koppene på siden av kranklagret

Sitat fra: OleA på 26 august 2008, 17:18:49
Sparkesykkel, heh. Men sikkert intressant.
Har jo ikke kjede selv så pedalene mine gjør jo akkuratt samme nytten.
Manual må være kult:D

Virka ganske kult egentlig , skal teste d litt vidre.. men er litt kjipt å sparkesykle til spots :)

Bue

spots? Flatter du ikke da? Spot = parkeringsplass? =)


mathias94

Sitat fra: Bue på 27 august 2008, 00:06:42
spots? Flatter du ikke da? Spot = parkeringsplass? =)
Han må jo komme seg til denne parkeringsplassen da...

SK

Hehe, lekt med ideen jeg og.
Ser gøy ut, på tide å få se film Georg :)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Damir

Jævlig fet jallamekk det der ;D
- Do what you like,
  and you will like what you did.      Stefan Lantschner

FBM

Andreas(osingen) gjorde det samme med noen motox pedaler.. var sykt gøy, men du står veldig høyt ;)

Georg

Sitat fra: FBM på 27 august 2008, 14:17:09
Andreas(osingen) gjorde det samme med noen motox pedaler.. var sykt gøy, men du står veldig høyt ;)

ja . du står veldig høyt ja . men tror jeg skal venne meg til d  : ) , Bortsett fra det ser jeg ikke noe annet negativt med det, untatt at det kan være litt kjipt å sparkesykkle seg bortover ;P

TønsbergDavid

Nathan Williams

Flat out vegan

Jeg prøvde det en gang. Det suger. Dessuten er det en spark, ikke en sykkel. Fårrei krank, gutt;)

Georg

Sitat fra: PMA! på 28 august 2008, 14:53:58
Jeg prøvde det en gang. Det suger. Dessuten er det en spark, ikke en sykkel. Fårrei krank, gutt;)

hehe, har ikke testa det så mye , pga dårlig vær . men testa litt ;P og synes det var ganske bra egentlig .


tror nok jeg skal fikse meg en krank lell ja . er kjekkt å kunne sykle seg ut av tricks , så ser det mye bedre ut ; )

cc

Spar heller deler til en unbike :)
Styre+stem+gaffel+forhjul+pegs - altså kun delene som beveger seg i en barspin, ingen ramme eller noe anna - det er moro!

Georg

Sitat fra: cc på 30 august 2008, 11:05:56
Spar heller deler til en unbike :)
Styre+stem+gaffel+forhjul+pegs - altså kun delene som beveger seg i en barspin, ingen ramme eller noe anna - det er moro!

hehe , har sett de ja. , og har vel nok deler til å sette sammen en når jeg tenker meg om ;)