DCMBR/bmxelement.no video kåring.

Startet av Rune, 20 juli 2009, 22:26:40

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rune

DCMBR og www.bmxelement.no elsker nye videoer på forumet. Om det så er fra gamle røvere som Eirik S eller yngre røvere med mobilkamera. Derfor tenkte vi at vi skulle lage en kåring til dere. Vi vil at dere og oss skal kåre den beste NORSKE webvideoen hittil i år. Kåringa skjer i september, så håper noen legger sjela si i dette å produserer noe nytt å fresht.

Premier kommer senere, men du får ihvertfall den nye DCMBR skjorta i L eller M (siden det er de eneste størrelsene vi lager i). Vi slenger opp en tråd hvor de som lager filmer kan poste sine, så lager vi en poll på dette i september.

Lykke til med syklinga og filminga, gleder oss til å se resultatet.

Rune og Steinar.

PS:
Jeg, Rune bestemmer en regel:
Christer kan holde seg langt unna, for han er tydeligvis alt for proff for å være med på denne kåringa ifølge seg selv. Om noen ikke så tråden, så kan vel noen forklare det for dere.

Bergen Trym

Bergen

OleAndre

Nice, jeg skal prøve å lage noe bra jeg ;D

TønsbergDavid

Yeah, da er det rett ut og filme!
Nathan Williams

Tønsberg Sebastian

I love my bike!:)

the one taste.

Håkon

Kan jeg få låne et HD kamera av noen ?
Tjalvæææ

Nicolas

Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

eirik s

Jeg må egentlig bare beklage overfor Rune og Steinar at jeg har vært så lite imøtekommende i forhold til prosjektet. Jeg har likt idéen hele tiden, men det har bare kokt bort i hodet mitt. Send meg en PM om dere fremdeles trenger noe input, så skal jeg skjerpe meg...

Åsmund

Når må man ha sendt inn en edit?

Stoked på dette, skal sette sammen noe kjempekult :)
Men bare en ting, det står at det skal bli settes opp poll, det kan føre til at alle som er fra Bergen (som er mange) bare stemmer på hverandre, selvom filmen ikke er noe bra..

Håkon

Jeg kommer ikke til å gjøre det ?
Tjalvæææ

Åsmund

Det var ett eksempel, når jeg leserdet nå ser jeg feil

Truls

EMO is fun

Rune

Henrik og truls er oppe til debatt, siden dere er DCMBR factory team.
Du stiller vel opp som dommer Eirik? Dere på forumet har 2/3 av stemmene, og dommere har 1/3. Tror det har blitt mange nok av oss nå til at det ikke har noe å si om kompiser stemmer på hverandre.

eirik s


torgrim

Så det skal ikke lages nye edits, men "reposte" edits som er laget tidligere? Kan jeg poste så mange jeg vil?