Småprattråden

Startet av Leifi, 25 oktober 2011, 23:30:18

0 Medlemmer og 5 Gjester leser dette emnet.

SK

Man må lære tailwhips for å lande dem, jeg vil si at jeg lærte meg whips, selv om jeg ikke har satt whip på snart 2år.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Truls

vis du sier at du har lært noe vil jeg gå ut ifra at du klarer det ca 80% av gangene du skal gjøre det.

SK du har vel lært det får å så ha mistet den lærdommen. nei man må ikke lære noe for å klare det. jeg har klart mye rart i min tid, men jeg har ikke lært det.

men uansett creds for å klare tailwhip. det er ett triks som trenger litt oppfølging, det er lett å glemme for å så måtte lærer det på nytt, det har jeg måttet gjort noen ganger.
EMO is fun

SK

e9 med alt som ble sagt over.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

mr.nismo

Energy drikk og fint vær kan gjøre felger kjempe skeive har eg funne ut. Tips til ny felg?
Laurel

warland

Sitat fra: mr.nismo på  9 juni 2012, 15:04:29
Energy drikk og fint vær kan gjøre felger kjempe skeive har eg funne ut. Tips til ny felg?
Bullshit, rett felgen med eike-nøkkel ;) stram de eikene som er på motsatt side av kaste, så skulle du nok få ordnet problemet ditt! bare waste og kjøpe ny felg.
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

mr.nismo

#320

Haha!!! Poppa dekket litt etter eg skreiv det øver. Sykler nå med 20" dekk fra barne sykkel
Sitat fra: warland på 10 juni 2012, 02:02:58
Sitat fra: mr.nismo på  9 juni 2012, 15:04:29
Energy drikk og fint vær kan gjøre felger kjempe skeive har eg funne ut. Tips til ny felg?
Bullshit, rett felgen med eike-nøkkel ;) stram de eikene som er på motsatt side av kaste, så skulle du nok få ordnet problemet ditt! bare waste og kjøpe ny felg.
Har kanskje ikkje nevnt att det er ein stooor sprekk som går langs felg kanten
Laurel

mr.nismo

Kva skal folket i sommer ferien? Skal på kæmping tur til Ørebro eg :)
Laurel

Leifi

yay, i ride little bike

KolbotnMææg

Magnus Neergaard

Tjalve

box fresh

warland

Sitat fra: mr.nismo på 10 juni 2012, 15:02:46

Haha!!! Poppa dekket litt etter eg skreiv det øver. Sykler nå med 20" dekk fra barne sykkel
Sitat fra: warland på 10 juni 2012, 02:02:58
Sitat fra: mr.nismo på  9 juni 2012, 15:04:29
Energy drikk og fint vær kan gjøre felger kjempe skeive har eg funne ut. Tips til ny felg?
Bullshit, rett felgen med eike-nøkkel ;) stram de eikene som er på motsatt side av kaste, så skulle du nok få ordnet problemet ditt! bare waste og kjøpe ny felg.
Har kanskje ikkje nevnt att det er ein stooor sprekk som går langs felg kanten
Sykle læl! for litt siden hadde jeg bare 17 eiker som holdt sammen framhjulet, ga faen. Funka i over 2 uker før alt kollapsa ;)
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

mr.nismo

Sykler uansett vær og stand på sykkel.
Laurel

fredrik69

Jeg venter til asfalen er tørr :D

Pettiz

Sitat fra: Fredrik på 11 juni 2012, 17:06:26
Jeg venter til asfalen er tørr :D
Er den tørr nå da?

fredrik69

Den var det ett kvarter senere :) men nå regner det :'(