strippe animal :S

Startet av Jon, 16 september 2008, 14:04:36

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Jon

Heisann :D jeg har et animal sete, men har egentlig mest lyst på et slim sete, lignende kink sitt eller macneil sitt. så jeg lurer på om det funker å strippe sete og sette på igjenn trekket? har noen erfaringer/bilder som de har lyst å dele? for jeg har ikke lyst å ødelegge et nesten helt nytt animal sete...

KolbotnChris

en kompis av meg strippa animal sete sitt, han satt i trekket på igjen da men det ble ganske kult. Han angret til slutt da.. HEHE

Leifi

stripping av sete er bare jævli teit, hvorfor vil du ha en kniv av et sete? du sparer minimalt med vekt, og den lille vekten du sparer er sentrert så d har ingen effekt på hvor raskt du spinner osv, ikke strip sete du kommer bare til å angre etter en uke!  ;)
yay, i ride little bike

Hermann

Gjør det, det blir kjempefint

Jon

Sitat fra: Leifi på 16 september 2008, 15:06:36
stripping av sete er bare jævli teit, hvorfor vil du ha en kniv av et sete? du sparer minimalt med vekt, og den lille vekten du sparer er sentrert så d har ingen effekt på hvor raskt du spinner osv, ikke strip sete du kommer bare til å angre etter en uke!  ;)
Når sa jeg at det var på grunn av vekten...

har noen et bilde? :)

KolbotnLars

#5
jeg strippa mitt, men likte det best når det ikke var strippa.  ikke bruk shorts og strippa animal !

BMX Julian


Jon

Jeg har strippet det, og det ble veldig fint :) og forresten, leifi.. original vekten til animal setet er 290g etter jeg strippet det veide det 140g.. du vil kansje si at det er minimalt med vekt, men jeg mener nå at det er en del.. men carebear

botn

bilde av sete etter det ble strippa? :-*

Jon

 8)

botn

du må jo ta på nytt sete trekk da:P det kunne det blitt kansje fett :D

Jon

Vet, men stoff er så glatt, så jeg prøver å få pappa sin gamle skinnjakke ;)

botn


BMX Julian


Jon