Beskjed fra Nøstedhallen, Drammen

Startet av cc, 9 oktober 2010, 20:09:36

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

cc

Vi har hørt det før og det er ingen god grunn til å begynne å slacke på dette, Trond og Bente i kiosken ber om svært lite i retur for sin utrolige innsats der, så det er bare å skjerpe.. det gjelder bruk av hjelm. Nå har jeg dessverre nok en gang blitt bedt om å minne alle på at det er påbudt med hjelm i Nøstedhallen. Fremover nå vil folk som ikke kjører med hjelm bli kastet ut. Husk at alle kan låne hjelm gratis i Nøstedhallen, bare spør i luka ved inngangen. Vil likevel anbefale at du skaffer deg en god hjelm som er digg å ha på, det er kommet nok av modeller å velge mellom etterhvert, og sikkerhetsgreier er det som er enklest å få foreldre til å sponse.

Vi ses i Nøstedhallen utover vinteren :)

TønsbergBendik


SkienAron

Skaffa meg dreads nå og merker at det beskytter optimalt..

Dapp

Tenkte og ta meg en tur nå snart :) Er det bare tirsdag og Lørdag som er bmx dager ?

SkienAron

Sjekk; http://www.nostedhallen.no/ for åpningstider.
Tirsdager og Lørdager for Bmx :)

Dapp

Sitat fra: SkienAron på  9 oktober 2010, 23:51:51
Sjekk; http://www.nostedhallen.no/ for åpningstider.
Tirsdager og Lørdager for Bmx :)

Har skjekka, men var litt usikker siden virker som om folk er der veldig ofte :P

matias

men det hjelmpåbudet gjelder det for skaterne og andre som bruker hallen?

TønsbergBendik

Var der i dag også.. litt kult å se at alle i dag brukte hjelm!

H_Hansen

Sitat fra: TønsbergBendik på 16 oktober 2010, 18:41:27
Var der i dag også.. litt kult å se at alle i dag brukte hjelm!

Jeg kom uten for jeg var uvitende om at påbudet hadde blitt skjerpet. Måtte låne en lite digg hjelm. Bruker ikke hjelm til vanlig, så var rart. Prøvde å snakke meg fri fra påbudet, men da ble det dårlig stemning med trond ja :D

Jonas


TønsbergMag

Sitat fra: H_Hansen på 16 oktober 2010, 18:54:11
Sitat fra: TønsbergBendik på 16 oktober 2010, 18:41:27
Var der i dag også.. litt kult å se at alle i dag brukte hjelm!

Jeg kom uten for jeg var uvitende om at påbudet hadde blitt skjerpet. Måtte låne en lite digg hjelm. Bruker ikke hjelm til vanlig, så var rart. Prøvde å snakke meg fri fra påbudet, men da ble det dårlig stemning med trond ja :D


haha , kunne vell fortalt akkurat samme historien sjæl , kom inn og det første jeg hører er " ta på deg hjelm!" , og de hjelmene er som kalotter dekker bare toppen og hode
sprutnic

Anders Løten


og de hjelmene er som kalotter dekker bare toppen og hode

Toppen og hode ? er det ikke hode den skal beskytte ? det min gjør

guggi

glad jeg ikke bor der..hjelm e fuckaog sykle med. finner aldri noen jeg liker,så lua og håret får beskytte nok for min del :)
life is better when you`re tan <3

MagnusTS

Sitat fra: dødsfella på 18 oktober 2010, 00:42:16
glad jeg ikke bor der..hjelm e fuckaog sykle med. finner aldri noen jeg liker,så lua og håret får beskytte nok for min del :)

Du er fuckaog sykle med :) Hjelm er digg! Bare finn en sånn som ikke er godkjent for bruk på sykkel i Norge..

guggi

Sitat fra: MagnusTS på 18 oktober 2010, 00:45:19
Sitat fra: dødsfella på 18 oktober 2010, 00:42:16
glad jeg ikke bor der..hjelm e fuckaog sykle med. finner aldri noen jeg liker,så lua og håret får beskytte nok for min del :)

Du er fuckaog sykle med :) Hjelm er digg! Bare finn en sånn som ikke er godkjent for bruk på sykkel i Norge..
lik fucka å sykkel me dæ å

må da vårrå vårres eget ansvar å bruk hjælm eller itj.
life is better when you`re tan <3