Hook up tråden.

Startet av Rølla, 6 april 2008, 10:07:56

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rølla

Skal du ut og reise i vårt langstrakte land, men du kjenner ingen på liten sykkel der du skal. Da kan du spørre her om det er noen der du skal som vil hooke opp med deg/dere.

Eller skal du bare ut og sykle der du bor, kan du og spørre om det er noen her som vil leke.

Vi blir flere og fler, og sommeren er rundt hjørnet. Så denne tråden gir annledning til folket og treffes i virkligheten.


.Bikers unite.

Leifi

eg drar til oslo imårrå med sykkel, hjem på søndag, noen som vil sykle?
yay, i ride little bike

Bernt

Kan alle som sykkler i skien Porsgrunn distriktet hvere snill å sende meg en pm...
lurer bare på hvor mange vi er...

Jajamensan!

thebmxboy

Jaaa! Endelig fikk vi dette under EN tråd!

* aka mads

Fredag 2 mai drar jeg fra Krs til Stavanger, sykler hvis det er vær til det, neste dag videre til bergen, kunne gjerne hooket opp med noen der og syklet litt, send en pm. hvis folk vet om noen kule steder på veien langs kysten, så bare si ifra. 16 mai drar jeg til Oslo, blir til 18.mai. Bmx.no bytur? sesj?
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

daniel aarum

jeg og tomas drar til horten nå strax, hadde vært fett vis fler kom:)

Leifi

Sitat fra: * aka mads på 11 april 2008, 11:42:39
Fredag 2 mai drar jeg fra Krs til Stavanger, sykler hvis det er vær til det, neste dag videre til bergen, kunne gjerne hooket opp med noen der og syklet litt, send en pm. hvis folk vet om noen kule steder på veien langs kysten, så bare si ifra. 16 mai drar jeg til Oslo, blir til 18.mai. Bmx.no bytur? sesj?


du kan bli me komlekrew å sykla  ;D

eg tar meg kansje en tur til drammen på lørdag, men eg kan ikkje bussrutene\tog fra oslo øst til drammen noen som vet?  ;D
yay, i ride little bike


Leifi


Sitat fra: KeenHet på 11 april 2008, 15:44:18
www.trafikkanten.no
takktakk ;D ,men er det noen som er i drammen på lørdag?  ;D
yay, i ride little bike

MCM

mads! hvor skal du sove i stavanger? plass hos meg! Blir erlend og marius med?
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Leifi

drar til hamar imorgen, far å mor ska på konf, noen som vil sykla?  ;D
yay, i ride little bike

MCM

Jeg hopper på toget til oslo i morra med sykkelen... håper det fortsatt er folk som sykler der...
send en melding.. er der vel i morra kveld en gang, hvis det blir sent vil jeg sykle på lørdag..

90 12 29 35
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

eirik s

Sitat fra: MCM på  9 mai 2008, 03:48:48
Jeg hopper på toget til oslo i morra med sykkelen... håper det fortsatt er folk som sykler der...
send en melding.. er der vel i morra kveld en gang, hvis det blir sent vil jeg sykle på lørdag..

90 12 29 35

Vi får prøve å mobilisere litt, da...

Nicolas

#13
Hallo!

Er det noen som skal ha noe 17.Mai-ride i år?

Sifra!

Så kan de fleste møtes på et sted ellernoe.. 8)
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

BergenTorArne

nææææh