united merida freeriders\ UMF

Startet av Leifi, 22 oktober 2006, 22:29:05

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Leifi

hei, jeg kjøpte meg min første bmx sykkel for 2mnd siden, det ble en umf.
jeg synes sykkelen e sykt bra men eg har punktert 15 ganger sia eg fekk den. e det noen
som har råd. 8)
yay, i ride little bike

per martin

viss du punkterer ofte er det mest sannsylig fordi du har får få psi i dekke.

BergenTorArne

og da hjelper det å pumpe luft i dekket! alt fra 40-100 psi avhengig av vekta di og hva du syns passer.
nææææh

eirik s

Sitathei, jeg kjøpte meg min første bmx sykkel for 2mnd siden, det ble en umf.

Hmm. Du har tydeligvis ikke lest nybegynnertrådene her før du kjøpte.

Sitatjeg synes sykkelen e sykt bra

Da kan du virkelig glede deg til du en gang får deg en ordentlig sykkel  ;)

Ellers kan det være lurt å sjekke lufttrykket ditt, ja, og jeg ville ha kjørt mer enn 40 psi uansett vekt. Minst 50-55. Sjekk også inni dekket og felgen, i tilfelle det er noe skarpt som stikker ut...

teh_vegar

eg har alltid målt det i bars, kordan måle eg det i psi? :P

OleA

Ved en hvilken som helst bensinstasjon har de luftpumper. Der måles det i bar og psi.
Står på måleren hva som er hva.

On topic, etter så mange punkteringer ville jeg nok gått over felgen etter skarpe kanter.
K-town / Granli knights

snaffle

fyll luft i dekket ditt. men det kan også hende at du har noe inne i dekket ditt, som en liten stein eller no som stikker hull i slange ndin. hvis det er to hull er det mest sansynlig at u har lite luft.
Suddenly a wild Alex appeared

eirik s

Er det enda fler som har lyst til å svare akkurat det samme som er blitt svart før?

perkristian

nei








                                                                                                                      bla bla bla bla


                                                 


cc

Sorry jeg måtte låse emnet ditt.
Dere andre: Er det så vanskelig å tenke seg litt om før man skriver et innlegg? Ikke post hvis dere ikke har noe nytt å komme med, eller noe i det hele tatt å komme med, perkristian...